Gå til innhold
Arkivverket

[#45934] Anders Fløistad om Skogstad og stae-ættene fra Kvikne fra 1945


Gjest Johannes Haltbakk
 Del

Recommended Posts

Gjest Johannes Haltbakk

Jeg har en godt holdt bok Av Anders Fløistad om Skogstad og stae-ættene fra Kvikne fra 1945 - som beskriver slekter jeg ikke han noen tilknytning til. Noen som er interessert i å ha den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johannes Haltbakk

Kjøperen meldte seg ikke med adresse - så da regner jeg det som om at han ikke var interessert likevel. Det er fortsatt aktuelt for meg å overlate boken til noen som har mer nytte av den enn meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Roar Aalborg

Har ikke sett denne før nå.Kan tenke meg å kjøpe boken hvis den fortsatt er ledig. Regner med at den gir en del nyttig tilleggsinformasjon til bygdebøkene i strøket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Kanskje Tore Øverby er ute på ski og ikke sett e-postadressa di, Johannes! Vi har fått en halvmeter med snø i distriktet siste døgnet så klima-endringene er i første omgang avlyst. mvh Reidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Øverby

Hei, alle tre! Nei, skiturer har det nok ikke blitt. Jeg er busatt bare 8 mil sør-aust for Herr Oddløkken, på gale? sida av TRON, og vanligvis beriket med store snømengder. Slik også denne gangen-. PC-en må ofte stille bak i køen både når det gjelder snøryddding og andre gjøremål-. Men skistavene er i daglig bruk ved oppatt-trening, etter et drypp forrige vinter -.Så til saken; Jeg har bare ikke kommet så langt at jeg har fått sendt Johannes H. en mail. Når det nå er dukket opp en ny kjøper er jeg villig til å trekke meg. Jeg har tenkt som Johannes, at det sikkert er andre som har mer nytte av boka enn meg-. Da venter jeg på nærmere beskjed frå Johannes H., pr. mail eller her i ForumetMvh Tore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Roar Aalborg

Du skal få den hvis du vil ha den. Dette dreier seg om delvis sidelengs slekt til min egen, så den er ikke 'livsviktig', men jeg antar at den kan være nyttig å ha i tillegg til Kvikneboka. Var i fjor involvert i en langdryg og til tider ganske ilter debatt her på BF om opphavet til Hals i Kvikne, og bl.a. da var Skogstad og Stae av en viss interesse.Men som sagt: Forblir den ledig, er jeg villig til å kjøpe den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johannes Haltbakk

Hei ToreJeg har ikke gjort mer med saken, så du står fortsatt fremst i køen. Bare jeg får adressen din, så kan jeg sende den allerede i morgen hvis du vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Øverby

Jeg trekker meg, og sparker ballen over til deg og Odd Roar. Odd Roar kan kanskje få bruk for boka en liten mannsalder lenger enn jeg-. Beklager at jeg laget så mye 'klabb og vabb'!Mvh. Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.