Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Mariann Stokken

[#45939] Oppslag bygdebok Sauherad, Telemark

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Skulle gjerne visst om det står noko om denne familien i bygdeboka? F.eks. kven for ein Halvor Evensen, Ingeborg gifta seg med(gift ca. 1884-5)? Det er fleire å velga mellom :-)LenkeVenleg helsing Mariann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tore Granly

Hei.Bygdeboka er ikke så detaljert at indester er nevnt, så disse personene er ikke nevnt under Fahrvolden. Fahrvolden er beskrevet i Bind 2 under Midtre Sunde fra side 45nvh 2re

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for svar iallfall!! :-)Venleg helsing Mariann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Er det nokon annan måte å finna det ut på? Når ikkje giftarmålet er å finna i Saude/Sauh der ho var frå, heller ikkje i Skien.Eg har også leita i Holla der eg _trur_ eg har funne den rette Halvor, ikkje napp der heller!Venleg helsing Mariann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tore Granly

Kanskje du kan skrive litt mere om hva du vet om de, f.eks hvor du finner de som et par. Det skulle være mulig å følge de derfra ved å lese innflytting/utflytting.Kanskje du også burde starte et nytt tema med personene som tema. Nå tror vel mange at du får hjelp siden antall svar øker;-)mvh 2re

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Ja, hadde det vore så enkelt du, eg har eit tema her om same folket, men som du ser er ikkje FT komplett, så der finn eg heller ikkje hjelp.LenkeMen kvar eg finn dei som par, i dei forskjellige krk.bøkene når dei døper eit av barna dei fekk mellom 1886 og 1905.Men eigentleg hjelper eg ei frå USA som ikkje visste noko anna enn nokre av namna på borna, så eg har 'finlest' krk. bøker for å finna dei.Tusen takk for respons, og gode råd!!Venleg helsing Mariann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tore Granly

Sauherad bygdebok nr III side 252-253 Bærbakken under Sauherad Prestegård blir Ingeborg og foreldre omtalt.Bjørn Olsen fra Grindekåsa u/ Mellom-Sunde 1833-1926, g, 1858 med Gunhild Torsteinsdatter 1825-1881 fra Moen u/ Vesle flathus. Barn: 1. Ingeborg 1859 2. Olav f 1862 også noen som dør som barn 6. Torsten 1871-1903Bind II Grindekåsa u/ M-sunde side 68 Olav Olsen fra Hytta u/ Gunheim 1800-68, g 1822 med Ingeborg Olsdatter fra Smedsvålen ca 1794-1885. Barn bl.a Bjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Tusen takk skal du ha, dette er gode opplysningar til Sandee. Ho ynskjer å ha mest mogeleg av opplysningar!No fekk eg jo også årstal, og slepp å leite på 'måfå', etter dødsår t.eks.Venleg helsing Mariann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.