Gå til innhold
Arkivverket

[#45970] Etterlysning : Ragna Kaspara f 1907 i Ingedal.


Gjest Carola Kleven
 Del

Recommended Posts

Gjest Carola Kleven

Hei,Søker Ragna Kaspara født 28.06.1907 med mor Helene Olava Eriksdatter, Basteholmen. Usikker på om Ragna Kaspara heter Eriksen eller Andreassen til etternavn...Hun viser seg å være min oldefars ukjente barn, og jeg ønsker all informasjon om henne! ta kontakt dersom noen har kjennskap eller informasjon om henne.På forhånd tusen takk!MVH Carola K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carola Kleven

Den har jeg, takk for det.. satt å letet etter noen andre i kirkebøkene, og kom brått over navnet til min oldefar.. Men dåpen er også det eneste jeg har om henne.. komfirmasjon, ekteskap osv har jeg ikke.. Barn ikke minst.. leter og leter men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marius Hellerud

Fikk du e-posten jeg sendte tro? Der får du i hvert fall et par spor, men syntes ikke det passet å ta dette her. (Håper jeg brukte riktig adresse da. Det var en stund siden vi hadde kontakt sist).Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.