Gå til innhold
Arkivverket

[#45994] Kistrand 1899-1907 berit Ragnhild?


Gjest Rigmor Øverli
 Del

Recommended Posts

Gjest Rigmor Øverli

Er på jakt etter Berit Ragnhild gift med Hans Andreas Persen. Han er trolig født 4.6.1897. Ekteparet bodde i Igeldas/Billefjord område. I kirkeboken finner jeg bare Ragnhild Berit født 18.9.1901. Foreldre er Jon Jonsen og Marit Andersdatter.. Kan dette være personen jeg søker etter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen,

RigmorMulig jeg ødelegger dette temaet ditt, men jeg smugtittet i adresseboken for Oslo for 1921, og det var en sjåfør Engen i Fjeldgaten 21. kanskje??Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Kvalvik

Det er riktig at Berit Ragnhild var gift med Hans Andreas Persen fra Igeldas i Porsanger. Foreldre til Berit er som du nevner Jon Jonsen og Marit Andersdatter. Jon og Marit bodde i Beukop. Foreldre til Hans Andreas Persen var Peder Hansen og Ellen Larsdatter. De har fremdeles etterkommere boende i Porsanger. Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor Øverli

Hei Kjell takk for bekreftelse på mine antagelser. Jeg vet at de har etterkommere i Porsanger, da disse etterkommerne er del av min slekt.. Sønnen til Berit Ragnhild og Hans Andreas var gift med en slektning av meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor Øverli

Hei igjen Kjell Jeg glemte å spørre om du sitter på flere opplysninger personen jeg spurte etter og hennes familie, for i så fall kunne jeg tenkt meg å få disse på en eller annen måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Kvalvik

Dessverre så har ikke jeg personlig store kjennskapen til disse familiene, men jeg har venner og bekjendte som bor i det aktuelle området og de kjenner godt til disse. Også til etterslekten, men de sistnevnte kjenner du tydeligvis til.Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.