Gå til innhold
Arkivverket

[#45999] Jeg må desverre avslutte tjenesten om gjøre gratis oppslag på SAH


Gjest Lars Ove Wangensteen,
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Ove Wangensteen,

HeiSiden 13/9-2006 og med 3 temaer (42095, 45272, 45880), med tilsammen 416 innlegg har jeg i tillegg svart på 316 private mailer.Når jeg i tillegg nettopp er ferdig med å registrere og alfabetisere hele Spangens arkiv med over 700 slekter og gårder i tillegg til over 100 mapper med annet slektsrelatert stoff som Spangens arkiv inneholder, så er jeg redd dette kan bli en heldags gratisjobb, og det har jeg ikke råd til.Jeg er nødt til å prioritere det arbeidet som gir meg inntekter.Men det har vært en stor glede å hjelpe dere alle sammen, og jeg er fortsatt å treffe på mail: lowangen@online.no, eller på tlf 98 04 39 23.Med vennlig hilsenLars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor Waler Iversen

Du skal ha hjertelig tusen takk Lars Ove, for alle du har gitt hjelp til, meg selv inkludert.Det er helt fantastisk hva du har gjort.Sett deg ned å slapp av litt nå :)Mange takknemlige hilsener fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen,

Men i og med jeg har 25 tettskrevne sider om innholdet i Spangens arkiv, så kan jeg gjerne besvare om den slekten, gården, adelen du gransker på befinner seg i arkivet, og hvor. Det er fort gjort.Bare send en forspørsel pr.mail. (Ikke under dette tema.)MvhLars Ove Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Brandsar

Hei Lars Ove!Tusen takk for all verdfull hjelp! Utruleg initiativ, og alle er vi takknemlege for at slike som deg finnst!mvh, Atle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.