Gå til innhold
Arkivverket

[#46006] Emil Nilsen Ystebø f. 1893 d. 1965 gift og bosatt i Portland i Oregon (USA)


Gjest Kenneth Bratland
 Del

Recommended Posts

Gjest Kenneth Bratland

Emil Nilsen Ystebø f. 14. mai 1893 d. i juli 1965 i Oregon. Emil var sønn til Nils Olai Rognaldsen Ystebø f. 1844 d. 1911 og kona Marta Andersdatter f. Kjeset 1856 d. 1937.Her utvandrer han til USA og Montana i 1911: LenkeI skiftet etter mora Marta Andersdatter Ystebø i 1937 er det oppgitt at sønnen Emil var bosatt i Portland i Oregon. Etter familiens utsagn var Emil gift og hadde en fosterdatter.Spørsmålet mitt er om noen kan hjelpe meg til å identifisere hvem kona og denne fosterdatteren var. Hun kan nemlig ha vært kona sin datter fra hennes eventuelle første ekteskap.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Må bare få takke for hjelpen atter en gang. Dette var meget nyttig. Det eneste jeg mangler da er et dødsår for Amanda.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Fra Oregon Death Index:Name: Nelson, Amanda MCounty: MultnomahDeath Date: 26 Apr 1969Certificate: 6309Age: 86Spouse: EmilMvh. Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.