Gå til innhold
Arkivverket

[#46039] Bilder av gårder


Gjest Kjell Kildet
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Kildet

Ser at det nå er mulig å søke på 'gardar med bilete' under 'gardssøk'. Hvor kommer disse bildene fra, blir de lagt inn av hvem som helst? og blir f.eks. et bilde av en gård som jeg sender Digitalarkivet, lagt inn i databasen for gårdssøk? Oppfordrer arkivet folk til å sende inn gamle eller nye gårdsbildere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Kildet

Takk! Men går det an å få en pedagogisk, enkel oppskrift på hvordan jeg skal legge inn bildet - fra A til Å. Jeg er nybegynner på 'arkivet' og forøvrig datanovise og datadummy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Når du i 1900-teljinga er inn på garden/bruket/huset du har bilete av trykkjer du på knappen Legg inn i bilete av garden/bruket som du finn oppe på sida. Då får du opp ei side der du må skriva inn ymse opplysningar om biletet. Dessutan finn du ei linje Finn bilete på eigen maskin. Bak der er det ein liten boks og ein knapp som vil kunna ha forskjellig tekst i forskjellige nettlesarar. Men det står kanskje Bla igjennom. Trykk på den og då får fram ei liste over katalogar og dokument på maskinen din. Bla deg fram til biletet du vil ha inn og trykk OK, Ja eller kva det måtte stå hos deg. Om dette er eit bilete som gjeld fleire bruk klikkar du i sirkel framom heile garden på linja under. Då kan du trykkje Legg på plass biletet, og biletet vil gå inn i systemet vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

I lenken uner 2 skriv Oldervoll at eit bilete frå 1900 og eit nytt kunne vera bra!Sjølv fotograferte eg i fjor, men eit gammalt hus frå ca 1900 er med på bilete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmark

La inn bilde av nyere dato, men huset er gammelt.Se Ft 1900 Bakke Vest Agder.Har lurt på også å legge inn bilde av de som Ft omhandler,minus oldemor som der ikke er foto av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Ola Ljødal

Jeg ser at man kan legge inn flere bilder av samme sted. Jeg har forsøkt med et bilde nr. 2, men med den følge at det første bildet jeg hadde lagt inn, forsvant. Hva gjorde jeg feilaktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest Olav Momrak-Haugan

Har lagt inn ei lang rekke med bilder, men i dag måtte det skje:Trykte på feil knapp og fekk i staden for bilete ei ramme med raudt kryss. Dette gjeld ft. 1900 og 1544 Bolsø og 91 Fuglseth 26/3. Nedanfor er så det aktuelle biletet korrekt lagt inn. Eg har ikkje godt av at dette vert ståande slik, kan eg bry dykk med å slette dette? - Med det same vil eg nytte høve til å sei at eg har kikka over ein del av foto i basen generelt og der ligg ei imponerande mengde av interssante foto, eit verdfullt materiale, etter mi meining. Eg nyttar ledige stunder til å sjå på stadig nye. Med beste helsing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Olav Momrak-Haugan

Eg har lagt inn bilde på 69 Norheim søndre Gnr 11/2 i 0820 Lunde, Telemark. Bildet ligg greidt på plass, men eg kan ikkje sjå at det er mellom 'sist innkomne bilder' i databasen? Det har vel sin grunn. - Bra om dette og var i orden. - Beste helsing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.