Gå til innhold
Arkivverket

[#46049] Korga mi er tom ?


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kurt Østbye

Det hender meg at 'Vis korga' ikke fungerer og webansvarlig sier at det skyldes at jeg har for høyt sikkerhetsnivå i mitt operativsystem (Windows XP Prof.). Jeg løser dette ved å gjøre følgende: 1. Klikke på 'VIEW' øverst på skjermen min og velge 'Refresh' i den menyen som kommer opp der. Da kommer 'korga' opp som den skal.Jeg bruker engelsk versjon av Windows men tilsvarende funksjon finnes nok i den norske varianten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Korga er knytt opp mot epostadresse. På eit gitt tidspunkt logga du deg på med, eller oppgav feil epostadresse. Tredje bokstaven manglar. Dermed trur systemet at du er ei anna Berit Knudsen og lagar ei ny korg til deg. Logg deg av og logg på med rett epostadresse og du får gamlekorga attende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Å, nå ble jeg virkelig virkelig glad. Takk skal du ha Jan. Alt er på plass da jeg prøvde nå.Takk Kurt, men det problemet har jeg aldri hatt, så det er nok helt sikkert som Jan sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.