Gå til innhold
Arkivverket

[#46068] Marit Helliksdotter, fødd Flesberg, Numedal 1849 - bus Øvre Eiker - kven var ho?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

FT1865 for garden Veraas i Flesberg, Numedal syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Helge Knudsen Husfader g Selveier 1811 FlesbergBerit Olsdatter hans Kone g 1810 FlesbergMarit Helgesdatter deres Datter ug 1849 FlesbergHellik Olsen Inderst g Dagarbeider 1823 FlesbergAnne Sjulsdatter hans Kone g 1816 FlesbergSjul Helliksen deres Søn ug 1846 FlesbergMarit Helliksdatter deres Datter ug 1849 Flesberg~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Eg trur denne Marit Helliksdotter er identisk med ei Marit Helliksotter, fødd i Flesberg 1849, som ved hundreårsskiftet var gardbrukarkone på Sundhaugen i Øvre Eiker, gift der med Christopher Petterson.Er det nokon med lokal kunnskap i Flesberg eller Øvre Eiker som kan stadfesta dette?Og kva heitte i so fall bustaden i Flesberg der Hellik og kona Anne heldt til?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Bingo på spørsmål 1! (Se vielse nr.1 i 1881)Kildeinformasjon: Buskerud fylke, Fiskum, Ministerialbok nr. 2 (1878-1890), Ekteviede 1880-1881, side 80. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Hmmmm - - hva spør du egentlig om, Lars?Vil du vite opphavet til gardbrukarkona på Sundhaugen? Eller? Kanskje roter jeg dette til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jon for perfekte opplysningar!Jau, det var opphavet til kona på Sundhaugen eg ''jakta'' på, og det synte seg altso vera ho eg fann i 1865, men med ei onnor mor!Problemet er soleis løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jon for nye spennande innlegg. Du kan kontakta meg på: lars.e.oyane@sdsl.noMed venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Lars!Ble så nysgjerrig på hvorfor du ville vite noe om folka på Sundhaugen. Tipper det var de utvandra barna som gifta seg med utvandra sogninger som fatta din interesse.Fant dette: - Fra Lensmannen i Fiskum: Maren Helliksdatter Sundhaugen Fiskum f. 1.3.1849 Graaten i Svene - død 26.8.1929.Enkemann er Kristoffer Pettersen Sundhaugen f. 3.10. 1858.Barn:1. Petra Bertine Larsen f. 4.6.1881 gm Erland Larsen - Adr. 883 E Ankny St. Portland Oregon Amerika.2. Hanna Jonette Roe - Er død. Etterlater 5 barn i Morristown Syd Dakota Nord Amerika.a) May Mathilde ca. 18 år.b) Edvard Clarence 16.c) Normann Henry 15.d) Helma 15.e) Inga 13. 3. Nils Jakop Pettersen f. 8.1.1885 - 4673 Woolworth Omaha Newbraska Amerika4. Allette Ovidia Kristoffersd. f. 16.6. 1887 gm Ingvald Kristoffersen Vestfossen5. Petter Hagbart Sundhaugen f. 10.2.1890 - Drammensveien Kongsberg.6. Magnhild Karoline Harstad f. 13.6.1892 gm Alf Harstad Sundhaugen Fiskum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.