Gå til innhold
Arkivverket

[#46088] Severin M. Danielsen, f. 25.5.1863, hvor i Norge? Utv. til Amerika 1884


Gjest Ole P. Gamme
 Del

Recommended Posts

Gjest Ole P. Gamme

Vet ikke hvorfor teksten jeg limte inn fra en e-mail fra Amerika ikke kom med i innlegget, den er på plass når jeg sender innlegget, men blir borte, men det er opplyst at Severin hadde ei søster, Cornelise (Ida) som også emigrerte, og ei søster, Kristine som ble gift med en Theodor Eriksen. De skal ha bodd i Lofoten området. Hilsen Ole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole P. Gamme

Carsten og Johan Arthur. Takk og takk. Jeg har lett i 1865 tellinga lenge, men dere finner familien med engang. Tror jeg må ta meg et kurs i ettersøking. Mvh. Ole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Du har sikkert lett etter Severin M og her står det Marcelius S istedenfor. Jeg søkte på Oppland og så Gran og deretter søkte jeg på de som heter Daniel i tilfelle faren var i live og det var han heldigvis. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.