Gå til innhold
Arkivverket

[#46096] Martin Jacobson Sundet i Sandsvær (1860) og kona hans frå Hedrum - kven var dei?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

FT1900 for Lurepladsen under Rogstad i Sandsvær syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Martin Jakobsen hf g Arbeider ved Træsliberi 1860 Sandsvær BuInger Karine Andreasdatter hm g Arbeiderkone 1876 Hedrum JlJohan Martinsen s ug Søn 1898 Hedrum JlOlaf Martinsen s ug Søn 1899.10.07 Sandsvær Bu~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Andre kjelder refererer til Martin med ættenamnet SUNDET, men eg finn ikkje nokon slik person i Sandsvær 1865. Heller ikkje finn eg vigsli til dette paret korkje i Sandsvær eller i Hedrum, og Inger Karine er ikkje mellom konfirmantane i Hedrum!Er det nokon med lokal kunnskap som kan fortelja meg følgjande:* Frå kva gard/plass i Sandsvær hadde Martin Jacobson (Sundet) opphavet sitt?* Frå kva gard/plass i Hedrum hadde Inger Karine Andreasdotter opphavet sitt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Finner denne blant viede Andebu sogn [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=11&filnamn=VI07191878a&gardpostnr=286&personpostnr=1703&merk=1703#ovre>LenkeDa er vel dette konfirmasjonen til Inger Karine LenkeDa kan kanskje dette være familien til Hans Martin i 1865 Lenke. Finner Hans Martin som innflytter til Andebu LenkeSønnen Johans dåp i Andebu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Carsten, Laila og Grethe for spennande og nyttige innlegg.So vidt eg kan sjå, er problemet mitt løyst, bortsett ifrå at eg har vanskar med å ''tolka'' opphavet til (Hans) Martin Jacobson...? Foreldri budde tydeleg på ''Sundet'' då Martin var fødd i 1860, men kvar vart det av dei?Og kvar ligg Sundet? Er det under Kongsgarden, eller...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Andreas og Karen Evensdatter ble gift i Lardal 25.11.1864. Brudens far het Even Larsen. Da kan vel dette være dåpen:KAREN ANDRINE EVENSEN Birth: 06 MAR 1837 Christening: 16 APR 1837 Lardal, Vestfold, NorwayFather: EVEN LARSENMother: KARI JACOBS DRDette stemmer med kirkeboka så langt jeg kan se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Skjelland

Jakob Gulbrandsøn Sunne og hans familie står omtalt i Sandsværs historie, bind VI, s. 67, under gnr. 89 Laugerud. Myra, gnr. 92, bnr. 4.Sønnen Hans Martin står også omtalt samme sted med sin familie. Siden kan skannes og sendes på epost.Mvh Solveig Skjelland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Skjelland

Sundet (bnr. 13) ligger under gnr. 110 (Loftstuen, Myhre og Tveita) Kongsgården har bnr. 10 under gnr. 110.Under Sundet står de som antagelig er besteforeldre til Hans Martin Jakobsen, Gulbrand Einarsøn Hostvedt, f. ca. 1770 d 1840 og Johanne Ellefsdtr. Mange barn, derav Jakob f 1823 og i parentes, se Rogstad gnr. 90. Kilde: Sandsværs historie VII, s. 273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Grethe og Solveig for utfyllande og interessante opplysningar, som har gjeve meg dei siste naudsynte opplysningane om denne ætti!Om du, Solveig, likevel vil skanna og senda meg den nemnde sida frå bygdeboki for Sandsvær, so er adressa mi: lars.e.oyane@sdsl.noNok ein stor takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.