Gå til innhold
Arkivverket

[#46108] Gina Johanne Ramberget (1916-1982) frå Norderhov/Sandsvær - kven var foreldri?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ein av vigselsprotokollane frå Øvre Eiker syner at denne jenta stod brur der 22.12.1944:Gina Johanne Ramberget, busett Sandsvær, fødd 23.2.1916, stad ikkje oppgjeven, var dotter av jarnbanearbeidar Karl Johanson Nordli og kona Ingeborg f. Vesthaugen.Frå skyldfolk får eg oppgjeve at Gina Johanne Ramberget frå Sandsvær var dotter av Bernhard Ramberget frå Norderhov og Ingeborg f. Wesethaugen frå Sandsvær.Eg kan ikkje finna Gina Johanne døypt i Sandsvær, so no lurer eg på om nokon i Brukarforum med lokal kunnskap kan løysa denne ''floken'':* Kva var dei fulle namni til foreldri til Gina Johanne, og kvar var Gina Johanne fødd?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjerteleg takk til Solveig for svært interessante og nyttige opplysningar om opphavet til Gina Johanne!Eg har i kveldingi freista identifisera dei to foreldri, Karl Johanson Norli (1888) og Ingeborg Vesethaugen (1879), men har vanskar med dette:* Kan Karl vera identisk med den Karl Johan (Olafson) Nordlien, fødd i Sandsvær 1887, som i 1900 var gardbrukarson på Nordlien i Sandsvær?* Eg finn derimot ingen ''kandidatar'' for Ingeborg Vesethaugen i 1900...Eg takkar på ny for hjelpi so langt og vonar at kanskje desse siste spørsmåli òg kan finna svar...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Heisan!Da kom du meg i forkjøpet! Har funnet samme opplysningene Fant dette på denne slektssiden [url="http://www.geocities.com/genealogyno/minslekt.html>http://www.geocities.com/genealogyno/minslekt.htmlvi. Jon Høljesson Håmåren, født 25 september 1842 Håmåren i Tinn; gift med Gunhild Jonsd. Mogen 28 april 1875 De kjøpte Vesethaugen i Tinn i 1887 til 1906; født 1850. Mer Om Jon Håmåren og Gunhild Mogen: Gift/Opplysning: 28 april 1875, De kjøpte Vesethaugen i Tinn i 1887 til 1906. Gjorde et oppslag i 1900-tellingen og mener å ha funnet paret her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Skjelland

Da er kanskje ikke denne noen kandidat: Ingeborg født 13. febr. 1880 i ??Kvesæthusbakken??, Kongsberg. Foreldre: Handelsborger Martinius Christofersen og Tora Marie f. Ramberg. [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=4179&idx_id=4179&uid=ny&idx_side=-25>LenkeDenne Ingeborg var tvilling med en dødfødt bror (øverst på siden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Gro Berit, Grethe og Solveig for nye spennande innlegg. Takk ogso til Solveig for direkte melding med opplysningar frå bygdeboki om Karl Johan Olafson frå Nordlien i Sandsvær.Det synes klart at Ingeborg Johnsdotter frå Vesethaugen i Tinn må vera mor til Gina Johanne, og sjølv om bygdeboki for Sandsvær ikkje fortel oss noko som helst om at Karl Johan fekk denne dotteri utanfor ekteskap, heller eg til at det mest truleg er han. Men noko prov får me vel aldri...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.