Gå til innhold
Arkivverket

[#46126] Spørsmål på Dis - Etterlysning


Gjest Thor Bøhmer
 Del

Recommended Posts

Gjest Thor Bøhmer

Jeg ser noen har lagt ut følgende etterlysning på Dis. Jeg er ikke medlem der og vil tro jeg ikke kan logge meg inn. dersom noen vil formidle, så kan jeg bidra litt på det spørsmåler. Vedkommende finner mitt nr i katalogen.Jeg har bare foretatt cut & paste:InnleggSkrevet: 13 Jan 2007 22:40:48 Tittel: Anne Johansdatter Jensbakken Svar med Sitat Sitter igjen med et stort spørsmål når det gjelder foreldrene til Anne Johansdatter Jensbakken. Hun ble gift med Anders Andersen Storgaalaas 4. februar 1889. Hun er født 1860, og hennes far er Johannes Jensbakken (iflg kirkebok for Furnes i Vang 1871- 1903). Fødselsår likt i 1900- tellinga/ Furnes (nytt etternavn på Anders og Anne: Lunde) MEN: - Johannes Andersen Jensbakken gifta seg med Marthe Olsdatter Evenstad 20.01.1870 (iflg Lysningsbok for Stor-Elvdal 1860- 1900). - Johannes Andersen på gården Jensbakken er ugift (iflg Folketellinga for 1865/ Vang)Kan noen hjelpe meg videre?Med hilsen Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Her ser du hvordan du kan logge deg på som gjest hos DIS-Norge:LenkeDu trenger altså *ikke* være medlem for å legge inn eller svare på etterlysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.