Gå til innhold
Arkivverket

[#46129] g.16/9-1809 i Mandal-Anders Hendrichsen og kone Anne Willumsdtr.


Gjest helmin kvennodd
 Del

Recommended Posts

Gjest helmin kvennodd

Hei! Er det noen der ute som kan hjelpe meg med disse, jeg etterkommer etter deres datter Marie. Hun ble gift med Johan Trygsen fra Svelvik. Hvis noen har tilgang til kirkeboka for gitemålet for Anne og Anders så er jeg veldig takknemlig for svar. mvh helmin fra brevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Søren Storaker

Anders Henriksen var fra Austad gard i Austad sogn, Lyngdal [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=8&filnamn=f11032&gardpostnr=187&personpostnr=2428&merk=2428#ovre>Lenke . Han er nevnt på side 197 i bygdeboka AUSTAD II, utgitt Lyngdal 1995.Mora var Mette Torgrimsdatter Austad (1739-1821)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helmin kvennodd

Tusen takk for raskt svar.Oppdaget ved vielsen til Marie at jeg hadde feil foreldre.Da har jeg mer å gå utfra og jeg tror jeg vil bestille bydeboken for Lyngdal II og Austad II.Igjen tusen takk.Mvh helmin kvennodd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helmin kvennodd

Hei! I påvente av at jeg får bygdebøkene, lurer jeg på om noen kjenner til Anne Villumsdatter, har sjekket 1801-tellinga opp og ned, men ingen av mine forsøk har gitt resultat.Finner barna deres konf. i Halse,der står mor som Ane,men det har ikke hjulpet meg.Finner ei på FS, som er født i 1786.Har noen kjennskap til denne damen? mvh helmin fra brevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.