Gå til innhold
Arkivverket

[#46141] Hilmar Larsen, murarbeidar i Strømveien, Christiania 1900 -kven var han og kona?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

FT1900 for Strømveien 16 i Christiania syner (mellom anna) denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Hilmar Larsen hf g Murerarbeider 1874 KristianiaHilda Larsen hm g Hustru 1875 Østre AkerBorghild Larsen d ug Datter 1894 KristianiaOskar Larsen s ug Søn 1896 KristianiaReidar Larsen s ug Søn 19.12.1898 Kristiania~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Eg er ute etter FULLE NAMN på foreldri, Hilmar og Hilda (med jentenamnet), og kvar i Austre Aker Hilda hadde opphavet sitt ifrå.Kanskje kan svaret finnast enkelt gjennom å finna ein eller fleire av barnedåpane deira, men kva kyrkjesokn høyrde no Strømveien til den gongen...?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jan Peter for interessante opplysningar!Eg har studert opplysningane til Asbjørn og finn i grunnen svar på det meste, men eit par detaljar står att å ''klara opp'' i:* Eg ser at fødestaden til Hilmar Alfred Larsen er oppgjeven til Lillestrøm, men dette stemmer dårleg med FT1900. Eg finn han forresten heller ikkje i FT1875 for Christiania...!? Kva heitte far hans?* Når det gjeld Hilda Josefine Olsen, so er ho oppgjevi vera fødd i Solemskogen, og det er det vitterleg ein stad i Austre Aker som heiter...? Men heller ikkje Hilda kan eg finna i FT1875 !? Kva heitte far hennar?Nok ein stor takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Jeg har ikke sett etter, men skulle du tro du finner barn i Oslo menighet (Oslo hospital). Vielsen er vel det mest naturlig å kikke i Østre Aker først, deretter Oslos omkringliggende menigheter. Jeg blir ganske overrasket om du ikke ganske fort finner noe.Etter april 1899 tilhører adressen 'Vaalerengen Menighed '.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Jeg har gjort et oppslag i kirkebøkene for Oslo hospital og Oskar Henry, f. 11.9.1896, ble døpt der 18.10.1896, sønn av ungkar murerarb. Hilmer Alfred Larsen og fyrstikkarbeider Hilda Josefine Olsen. Hans adresse er Grønlandsleiret 37/57? og hun bodde i Sverresgate 8. Faddere var skomaker Ole Olsen og hustru Ingeborg, pige Inga Olsen og fabrikkarbeider Karl Olsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jan Peter, Geir og Grethe for nye innlegg.Hadde me funne vigsli til Hilmar og Hilda, hadde sikkert denne kunna syna oss kvar Hilmar og Hilda verkeleg kom ifrå?Elles er det ein yngre son eg ønskjer å følgja:* Eugen, fødd i Christiania 25.5.1912.Og eg lurer på kva som var mellomnamnet hans?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Solveig for nytt interessant innlegg. Det må ha vore tidkrevjande å finna denne vigsli og sikkert ogso fødsli til Hilda...?Når det gjeld bustaden til foreldri hennar, ser det ut som det kan stå ''Bredeværket ved Haste'', men lokalkunnskapen min i Aker er ikkje den beste...No er opphavi til foreldri rimeleg bra avklart, og det står berre att å finna mellomnamnet til sonen Eugen...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Skjelland

Eugen er født og døpt på Rikshospitalet, ikke noe mellomnavn her. www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1882&idx_id=1882&uid=ny&idx_side=-86 Ble en dåp på sykehus stadfestet i kirke?DIS O/A har lagt ut på nettet oversikt over kretser i Oslo. Den er grei å ha blant Favoritter. Lenke Mvh. Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Solveig for nye flotte innlegg!Med dette er problemet mitt heilt løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.