Gå til innhold
Arkivverket

[#46170] Hva er navnet`?


Gjest Terje Rehn Holm-Johnsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Frank Johansen

Det slutter på 'feldt'. Det er fristende å si 'Armfeldt', men synes ikke de første bokstaven likner på de andre A'ene på siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Næss

For å kombinere litt fra innlegg 2 og 4: kan det være Thonfeldt. Jeg synes også det er Th først og at det slutter på feldt kan jeg også være enig i.Mvh Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Skjelland

Står det Oscar Anfelht? I Manvik-rønningen, Brunlanes (FT1900) bor en Oskar Anfelht Pedersen, f. 28.10.1863 i Solum. Fødselsåret stemmer ikke, men .. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Rehn Holm-Johnsen

Hei. Jeg tror Solveig traff på rett person. Hans alder varierer mellom 1863-67 når vi ser på de tre barna som er nevnt i 1900. Familien har hatt en viss tilknytning til Brunlanes tidligere, men da Tjose. Men den største indisien er fadder Maren Magdalene Pedersdatter af Drammen som er nevnt når Karl Anton døpes. Oscar som jeg leter etter har en søster ved det navnet.Takk for all hjelp. Mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.