Gå til innhold
Arkivverket

[#46173] Julia Troin (Trøim?) . f. Noreg 1889 - utvandra 1890(?) - var ho frå Hemsdal?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Frå Amerika har eg motteke opplysningar om ei:Julia Troin, fødd i Noreg 1.7.1889 som dotter av John Troin og Anna f. Hagen. Huslyden skal ha utvandra i 1890 og budde i 1900 på ein farm i Dunkirk township, Dane Co., WI.FT1900 syner:* John Trom, born Norway Nov. 1863* Anna Trom, born Norway Jun. 1871The Eastside cemetery in Stoughton, WI syner:* John N. Troin, born Nov. 5, 1863, died Dec. 30, 1907* Anna Troin, born 1871, died 1927Kvar kan denne huslyden vera komen ifrå i Noreg? Er det gardsnamnet Trøim frå Hemsedal?Og kva var det ''norske'' namnet til Julia?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Hei LarsDenne Johannes Nilsen på Traaen i Tinn [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=225&filnamn=f60826&gardpostnr=269&personpostnr=1318&merk=1318#ovre>Lenke er f.5-11-1863 iflg. KB for konf. i Atrå i TinnLenkeHan giftet seg 9-5-1888 Atrå i TinnLenkeDeres datter Gyry ble f. 1-7-1889 Atrå i TinnLenkeHer er utvandringen til Johannes og Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg sluttar meg til Jon og takkar Carsten på det hjartelegaste for kjempefin jobbing. Du har løyst heile floken! Det er rett nok merkeleg at ikkje Gyry er oppskrivi som utvandra med foreldri i 1889, men dette er sikkert berre ei ''utegløyming''...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.