Gå til innhold
Arkivverket

[#46178] Wexhal, Norderhov


Gjest Nils Elsrud
 Del

Recommended Posts

Gjest Nils Elsrud

Jeg prøver å finne dåp til Gunnvor datter av Gudbrand Wexhal og Gunhild Olava. (Kjenner ikke noe til henner, kjenner ikke til når Gudbrand og Gunhild Olava er født. Gunvor er født 13 januar 1918 og gift med Ole Svensen Røine fra Lier. Jeg har søkt i kirkebøker Norderhov og Hønefoss, er det noen som kjenner til dåpen til Gunvor eller eventuelt kjenner til giftemålet (som jeg også har lette etter) til Gudbrand og Gunhild Olava.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Se på dette dødsfallet: Gunvor Røine, f. 16.01.1918 Lenke. Det er tre dager feil i forhold til din oppgitte fødselsdato, men det jeg så på var fornavnet Gunvor og det du sier om at hun ble gift med Ole Svendsen Røine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg ser du spør etter moster mi, Gunvor Røine. Ho var fødd på Narverud i Lunner sokn, Norderhov, so det er nok der du lyt søkja etter dåpen hennar...Eg har elles rimeleg god greie på denne ætti, som er morsætti mi... Ta gjerne kontakt på lars.e.oyane@sdsl.noMed venleg helsing,Lars E. (Wexhal) Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Nils,Eg fann ikkje i farten e-postadressa di. Eg skal ein tur til Oslo i neste veke og kan ta med meg noko av det eg har om denne ætti.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.