Gå til innhold
Arkivverket

[#46203] Antrew Hansen, 117 Benett St.(?) Seattle, in 1905


Gjest Kåre Petter Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kåre Petter Hansen

Hei,Dinus Andresen ankom 10 Sep 1905 - Philadelphia, Pennsylvania med Merion fra Liverpool. I følge skipslisten skulle han til sin bror Antrew Hansen i Seattle. Denne bodde i følge samme liste på 117 Benett St.(?) Seattle, in 1905. Jeg har funnet denne på Ancestry, men kune noen andre med tilgang kontrolsjekke det ? Eksisterte det en slik gate ? Jeg finner ikke denne Antrew i noen FT. I 1910 finner jeg en Antrew Hanson på Seattle Ward 13. Ankomst(1893) og yrke(snekker) stemmer helt, men ikke alderen. Han var født 2. feb i 1871 i Aurskog, Akershus og var døpt Andreas Andresen. Jeg vet at enkelte av dere er kjent i Seatttle, og også har tilgang til Ancestry.Jeg har ellers prøvd Rootsweb uten hell så langt. Kanskje dere har noen tips ? MVHK.P.Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Sjåvik

Jo, Bennett Street eksisterer i Seattle, men staves med to n'er. Dersom du bruker Google med 'Bennett Street' og Seattle som søketermer, finner du ut en god del om dens beliggenhet.Beste hilsen Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.