Gå til innhold
Arkivverket

[#46206] Amund Andersson Sørli (1890) - gardbrukar Nord-Odal - oppslag i bygdeboki?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Amund Andersson Sørli og kona Martha Edvardsdotter var gardbrukarar på Sørli i Sand sokn, Nord-Odal på 1920-talet.Eg trur at ei dotter deira fødd i 1923 gifte seg i Oslo i 1964 under namnet SETHER.Er det nokon med tilgjenge til bygdebøkene for Nord-Odal som kan stadfesta dette? Var ho kanskje gift ein gong før med ein som heitte Sether?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Hanssen

Hei.I Nord-Odal bygdebok B1 side 690 under Sørlie står flg: 'Edle Kristine (kalt Kitty) 9/10-1923-1991 g.m. Frank Tepely fra Tjekkoslovakia, til Stovner'. Det er ikke nevnt årstall for vielse heller ikke navnet Sether.Her er Edle Kristine's dåp Lenke (nr.3) dersom du ikke har funnet den.Mvh Solveig Hanssen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Solveig for interessant innlegg!Det syner seg at det må ha vore to jenter med same namnet fødde om lag på same tid, for eg leiter etter ei Edle SETHER som skal vera fødd i Sand sokn i Nord-Odal 16.10.1923. Men Edle Kristine Sørlie var den einaste eg fann i kyrkjebøkene for Sand.Finst det ein gard eller eit bruk kalla Sether i Sand sokn der ''mi'' Edle kan vera kommi ifrå?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.