Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Niklas Aune Johnesen

[#46238] Tippoldeforeldre

Recommended Posts

Gjest Niklas Aune Johnesen

jeg vil finne mer om Nils og Emelie, som er foreldrene til Daniel Toften fra Andenes, Nordland. Daniel var født i 1908 og død i 2006. kan dere hjelpe meg og finne mine tippoldeforeldre.- Takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ketil Firing Hanssen

Her er nok dåpsinnførselen hans i Andenes kirkebok (Daniel Andreas, øverst på siden):Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Dag Fjær

Hei Niklas.Dersom Ketil i #2 har funnet riktig Daniel, finner jeg at Nils og Emelie ble gift 25. september 1898. Se nr 3 : LenkeJeg er ikke sikker på om jeg klarer å tyde håndskriften til presten, men jeg prøver:Nils Kristian Hagbart Olsen født 11. juni 1874 , født på Haugsnes?? (faren heter Ole Valentin Pedersen).Emelie Olufine? Kristine Johansdatter født 1873 i Fisk...?? (faren heter Johan Pareli Olaisen).Mva Dag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hanne Line Osberg Eide

Emilie i FT1875: Lenke- Hanne Line -

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Hei Niklas.Neste gang du lager et nytt tema så husk å skrive i overskriften navn, evt. årstall og sted/fylke (om du vet det) på den eller de du søker etter. Da er det mulig å finne det igjen senere ved å søke etter navn eller stedsnavn. 'Tippoldeforeldre' som overskrift er ikke så veldig lurt å bruke da det ikke forteller så veldig mye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive