Gå til innhold
Arkivverket

[#46238] Tippoldeforeldre


Gjest Niklas Aune Johnesen
 Del

Recommended Posts

Gjest Niklas Aune Johnesen

jeg vil finne mer om Nils og Emelie, som er foreldrene til Daniel Toften fra Andenes, Nordland. Daniel var født i 1908 og død i 2006. kan dere hjelpe meg og finne mine tippoldeforeldre.- Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dag Fjær

Hei Niklas.Dersom Ketil i #2 har funnet riktig Daniel, finner jeg at Nils og Emelie ble gift 25. september 1898. Se nr 3 : LenkeJeg er ikke sikker på om jeg klarer å tyde håndskriften til presten, men jeg prøver:Nils Kristian Hagbart Olsen født 11. juni 1874 , født på Haugsnes?? (faren heter Ole Valentin Pedersen).Emelie Olufine? Kristine Johansdatter født 1873 i Fisk...?? (faren heter Johan Pareli Olaisen).Mva Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Hei Niklas.Neste gang du lager et nytt tema så husk å skrive i overskriften navn, evt. årstall og sted/fylke (om du vet det) på den eller de du søker etter. Da er det mulig å finne det igjen senere ved å søke etter navn eller stedsnavn. 'Tippoldeforeldre' som overskrift er ikke så veldig lurt å bruke da det ikke forteller så veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.