Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Vetle Nielsen

[#46243] en 13 åring trenger hjelp!

Recommended Posts

Gjest Vetle Nielsen

Jeg ønsker å finne info om mine tippoldeforeldre. De het Bakkejord til etternavn. Tippoldemor var en Distriktsjordmor i Narvik, mens tippoldefar jobbet på jernbanen. De fikk datteren Marie Petrikke. Takk for hjelpen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnfrid Mæland

Vi tar den i den andre debatten din, Vetle.Mvh Arnfrid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hans-Petter Falao

Laurits Johan Norman Bakkejord f 6/9-1891 Bakkejord, hjemmedøpt 25/10-1891, bekreftet 6/6-1892 Ankenes og Bertha Malene Markussen f 6/7-1890 Herjangen, døpt 7-9-1890 Ankenes. Marie Petrikke f 17/9-1915 Narvik, hjemmedøpt 30/9-1915, bekreftet 16/7-1916 Bjerkvik. Hvis dette er de du søker, så har jeg mye bakover i tid. Send meg en e-post la9ui@arrl.net

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Vetle Nielsen

Hei igjen! Du Hans-Petter Falao, hun Marie Petrikke født 17/9-1915 fra narvik, kan jeg få litt info om henne? jeg tror faktisk det er henne jeg leter etter!! Takk allikevel...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hans-Petter Falao

Jeg har ikke mer data på Marie Petrikke enn at hun ble døpt i Bjerkvik. Faddere var: gaardbr. Peter P Bakjord hustru Marie Henriksdtr, dreng Hagen Bakjord, enke Petrikke Markussen, dreng Andreas Markussen. (3 besteforeldre og 2 onkler)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Vetle NIelsen

hvem var foreldrene og besteforeldrene hennes??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hans-Petter Falao

Foreldre se (3). Besteforeldre: Petter Bakkejord 1852-1925 og Marie Henriksdtr 1854-1950. Hans Markussen 1861-1908 og Petrikka Markusdtr 1864-1957.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

Her finner du faren Laurits, farfaren Peder og farmoren Marie i 1900 tellingen.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

Og her finner du moren Marie, morfaren Hans og mormoren Petrikke på gården Harjangen store i Ankenes i 1900-tellingen.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.