Gå til innhold
Arkivverket

[#46243] en 13 åring trenger hjelp!


Gjest Vetle Nielsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Vetle Nielsen

Jeg ønsker å finne info om mine tippoldeforeldre. De het Bakkejord til etternavn. Tippoldemor var en Distriktsjordmor i Narvik, mens tippoldefar jobbet på jernbanen. De fikk datteren Marie Petrikke. Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans-Petter Falao

Laurits Johan Norman Bakkejord f 6/9-1891 Bakkejord, hjemmedøpt 25/10-1891, bekreftet 6/6-1892 Ankenes og Bertha Malene Markussen f 6/7-1890 Herjangen, døpt 7-9-1890 Ankenes. Marie Petrikke f 17/9-1915 Narvik, hjemmedøpt 30/9-1915, bekreftet 16/7-1916 Bjerkvik. Hvis dette er de du søker, så har jeg mye bakover i tid. Send meg en e-post la9ui@arrl.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vetle Nielsen

Hei igjen! Du Hans-Petter Falao, hun Marie Petrikke født 17/9-1915 fra narvik, kan jeg få litt info om henne? jeg tror faktisk det er henne jeg leter etter!! Takk allikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans-Petter Falao

Jeg har ikke mer data på Marie Petrikke enn at hun ble døpt i Bjerkvik. Faddere var: gaardbr. Peter P Bakjord hustru Marie Henriksdtr, dreng Hagen Bakjord, enke Petrikke Markussen, dreng Andreas Markussen. (3 besteforeldre og 2 onkler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans-Petter Falao

Foreldre se (3). Besteforeldre: Petter Bakkejord 1852-1925 og Marie Henriksdtr 1854-1950. Hans Markussen 1861-1908 og Petrikka Markusdtr 1864-1957.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Og her finner du moren Marie, morfaren Hans og mormoren Petrikke på gården Harjangen store i Ankenes i 1900-tellingen.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.