Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Vetle Nielsen

[#46251] Min morfar søkes!

Recommended Posts

Gjest Vetle Nielsen

Jeg ønsker å finne litt info om min morfar, eller far som jeg kaller han. Han døde i 2002. Han het Odd Margido Halvorsen. Han hadde familie i Bodø. Foreldrene het Marie Petrikke og Olaf Aubert Halvorsen. Han hadde en bror, Leif. Han fikk fire barn: Espen og Emil, Tonje og Trude. Han døde i Årnes, og begravelsen var i Årnes kirke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Åse Kristiansen

Nr.33 på denne sida er nok din oldefar som blir konfirmert Lenke Der finner du navnet på begge foreldrene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnfrid Mæland

Åse, hvor er kirkeboken fra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Ryen

Kirkeboka er fra Nordland, Gildeskål.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnfrid Mæland

OK, da kan det vel være samme kandidat som jeg har nevnt fra 1900-tellingen i (2), tenker jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Hei Arnfrid.Om du ser en slik lenke til kirkebok hvor det ikke står hvor det er så kan du bare gå til billedinformasjon og endre den til f.eks. øverst. Da kommer informasjonen opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnfrid Mæland

Jeg vet det, Berit, men det er ikke sikkert spørsmålsstilleren var klar over det?Mvh Arnfrid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.