Gå til innhold
Arkivverket

[#46255] Lenker som forandrar innhold (ikkje skanna kyrkjebøker)


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Eg håpar eg har funne ei forklaring på kvifor lenker forandrar innhold, og vil gjerne dele resultatet med andre.Eg skal no prøve å finne fram Thron Christensen og Aslaug Jensdtr som vi hadde føre oss i kyrkjebøkene frå Bamble.Eg går til landsomfattande 1801-søk og vel fyrst Førenamn lik Thron. Deretter vel eg førenamn børjar på Asl og kryssar av for neste person. Eg får berre eitt resultat i heile landet, i Telemark, og går inn på det.Då får eg opp ei side der Thron Christensen står åleine øverst, og under det står heile Rønholdt, garden han var på i 1801. I denne lista er Thron ikkje markert på nokon måte. Eg lagar ei lenke til denne sida her [url="http://www.digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=hentglobal®ister=fornavn&pgj=117&teljing=ft1801&filnamn=f10814.wc2&amt=8&funnenr=118>Lenke og vil forvente at denne lenka har forandra innhold om ein times tid (klokka er no ca 11.15).Eg går så tilbake til Thron Christensen og klikkar på løpenummeret hans (1159) på den staden der han står åleine. Bildet ser framleis nokså likt ut, men Thron er markert med svart. Eg legg lenke til dette biletet her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Hm, eg må visst lage den fyrste lenka ein gong til Lenke - det ser ut som den blir 'overskriven' av den andre. Denne lenka bør altså endre innhald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Den første siden du lenker til er resultatet av et søk. Adressen til dette søket er midlertidig og inneholder ikke informasjon om hvilket søk du har gjort.Den andre lenken er derimot til en bestemt post (gård) og adressen inneholder informasjon om hvilken gård det er snakk om. den er deror permanent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Nettopp, men eg trur ikkje eg er den einaste som ikkje har fått dette heilt inn i pappen - det blir ofte laga lenker (til databasar) som forandrar innhold, derfor dette 'eksperimentet'.I motsetning til lenkene til skanna kyrkjebøker er dette lenker som blir laga rett frå adressefeltet, og derfor er det ikkje alltid så lett å forstå kvifor dei endrar innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnstein Rønning

Du har antakelig rett, Aase - og da har jeg i tilfelle lært noe viktig i dag! Gå lina helt ut (dvs trykk på rette vedkommende før du kopierer) så blir antakelig lenka permanent. Yess, yess, yess! ER det vi som er tette i pappen, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Vel, no er klokka 12.17, og lenke nr 1 (den som står repetert i innlegg 2) viser til denne sida Lenke som ikkje er den eg starta med, medan lenke nr 2 (i innlegg 1) framleis viser til Thron Christensen.Så då HAR vi lært noko nytt, men tette i pappen - nei, kva VÅGAR du å påstå ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnstein Rønning

Nei, det var ikke min påstand - det var du som sa at du ikke hadde fått dette inn i pappen, og da kunne den jo ha vært litt tett, men det er den altså ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Søte Arnstein, håpar du ikkje tok meg alvorleg, eg veit at ein skal vere varsam med fleip her inne, men av og til fell eg for freistinga like vel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnstein Rønning

He-he...jeg har et problem; det er at jeg klarer ikke helt å ta ting alvorlig selv når jeg burde ha gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.