Gå til innhold
Arkivverket

[#46263] Kvar gifta oldeforeldra mine seg? Eg har leita og leita og leita! (Stord/Fitjar)


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Javel, jo eg prøver _meir enn gjerne_ sorenskrivaren, men eg synst det er merkeleg visst dei faktisk gifta seg der, for som eg sa før, så var visst oldefar svært så nøyen på både dette og hitt, og ein skikkeleg kyrkjemann.Kanskje eg endeleg skal finna ut av dette!!Det hadde vore heilt utruleg!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Papirer, ånei, huset(garden har vore i slekta iallfall eit par hundre år), har vore ombygd fleire gongar, og då forsvinn papirer, og andre viktige saker, litt her, og litt der, så det er nok ikkje noko å finna...Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Ser på gravminner at de døde i 1917 og 1942. Der vil vel foreligge opplysninger om dem på kirkekontoret i Fitjar og på kommunearkivet. Når det gjeladt min grandonkel som jeg ikke fant vielsen på, var det kirkekontoret der han var bosatt som kunne fortelle meg at de ble g i et annet prestegjeld fordi de hadde en sønn før de var gift, og at også han ble døpt i naboprg.Ikke gi opp, Mariann. :-)Ring kirkekontoret og kommunearkivet i morgen. Er nesten sikker på at dette vil finne sin løsning. Jeg tror forøvrig også at 5.6.1888 er vielsesdatoen.Forresten, et lite apropos, min farfars yngste bror fant jeg heller ikke vielsen til. Han var sjømann, og det viste seg etter mye leting at de ble viet i sjømannskirken i Rotterdam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

5.6.1888 var forresten en tirsdag. Det peker vel da mot en borgerlig vielse i Haugesund eller Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Nei, det kan ikke være vielsesdatoen, for det står tilsvarenbde3 også på barn. Det må være attestens dato, og den attesten har hun nok fått i forb med at hun skulle inngå ekteskap. Først da ble også utflyttingen meldt. Vet du hva familien hun hadde tjent hos het?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Nei, det har eg prøvt å finna ut av, utan å lukkast.Det er jo mogeleg at 'tante' Bertha ikkje visste det for sikkert(om kven ho tente hos), men det var iallfall det ho sa, eg hadde med meg ei slektsbok, og har skrive inn ordrett det som vart sagt.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg kan ikkje leggja frå meg tanken på ei evt. Lysingsbok, eg har tenkt no i ettermiddag at det kan jo vera at Lysingsboka faktisk ikkje er fyllt ut frå 1888 til no?Det er jo sant som Arnfrid seier at det er ikkje så lenge sidan, og dersom boka er tjukk, så tek det nokon år å fylla henne. Det er jo ikkje akkurat verdens mest befolka øy eg bur på :-)))Eg ringjer krk.kontoret imorgon!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Tok en titt i Stord og Fitjar for å se om de hadde vært faddere eller forlovere rundt 1888, men der var ingen treff. Hvis foreldrene tilfeldigvis døde rundt dette årstallet, kan også et evt skifte eller dødsmelding fortelle noe, men da helst for Aasa, og da er det jo Rogaland... så da var vi like langt om du ikke vil ta kontakt med SAS.Du må fortelle oss resultatet etter samtalen med kirkevergen.A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Far til Aasa døydde i 1874, mora i 1920, så det er nok ikkje noko håp om referanse der.Eg kan nok lova at det kjem på fyrstesida i BT dersom det får ei løysing, ha, ha :-) Men at de skal få vita det, heilt klart, de er jo involverte :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Hadde Aasa noen søsken uten livsarvinger som tilfeldigvis kan ha dødd rundt 1888? Nei, forresten, moren levde jo. Glem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Fins ikkje skiftebøker frå Stord/Fitjar, heller ingen andre opplysningar å oppdriva. Det var no utgjort og!!Har ikkje forsøkt sorenskrivaren, det skal eg.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug R. Petit

Akk ja! Det skal jo ikke være lett!Får håpe det finnes noe hos sorenskriveren da. Men som jeg sa tidligere, så ser det ut for at det mangler en del ekteskap (innlegg 32)Lykke til videre mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ser no at eg i frustrasjon kombinert med sterk varme (sikkert 25 grader idag, det er for varmt for meg), har skrive skiftebøker, meinte sjølvsagt lysingsbøker!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Uff, ja, kalger gjør vi når det er kaldt, men også når det er varmt. Her viser gradestokke 27.Men, kunne ikke kirkevergen finne noen opplysninger om giftermål etc.?A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Nix, diverre ingen opplysningar å oppdriva :-/Eg prøver å tenkja ut alle måtar å finna ut av det på, men dette vart visst ei større utfordring enn eg/me klarar å løysa, slik ser det ut.Eg trur ikkje at det finnes noko om dei hjå sorenskrivaren, men det står no igjen å sjå.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Remi Pedersen

Ikke at det hjalp så mye ang. vielsesdato, men de er nevnt som gifte 1. juli 1889 da de får bygselkontrakt på Stokken søndre i Fitjar, nr. 9 på høyre side: [url="http://www.arkivverket.no/URN:tl_read?idx_id=11819&uid=ny&idx_side=-204>LenkeOg her er skjøtet de får den 5. desember 1899 på samme gård, Stokken søndre bnr. 3 og 4, 3. avsnitt på høyre side:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei-og takk til deg :-)Dette var jo interessant, ikkje avdi det var noko revolusjonerande, men avdi det var kjekt å sjå!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

PS:vert vekke i helga, til seint sundag kveld, utan internet. Så sjølv om eg ikkje svarar, betyr det ikkje at eg ikkje er interessert :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.