Gå til innhold
Arkivverket

[#46293] Randi Arnesdtr.5.12.1867 og Randi Maria Arnesdtr.f.1.9.1873. Hadeland.


Gjest Marit Sørlie
 Del

Recommended Posts

Gjest Marit Sørlie

Disse ble født i Gran.Foreldre :Arne Jensen f.1835 og Kari Johannesdtr.f.1833. De bodde i Gjefseneie i Gran/Brandbu. Men jeg finner bare deres dåp.Etter det finner jeg ikke spor etter noen av dem i kirkebøker eller folketellinger. Er det noen der ute som har vært borti disse navnene/familien? Faren ble senere hetende Pannerud.Randiene er min oldefars søstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Johnsen

Er det ikke sannsynlig at den første Randi er død før 1873, siden navnet brukes igjen på et nytt barn da?Hilsen Sissel Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Sørlie

Hei. Jo jeg regner med det,men finner ikke noe. Senere blir det også født ei til med samme navn,dette blir niese av de to første Randiene.På forhånd takk for all hjelp :) Hilsen Marit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole Arild Vesthagen

Randi Arnesdatter Gjefseneie døde 11.5.1871. Det ble ved begravelsen oppgitt at hun var husmannsdatter og født 5.12.1867.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.