Gå til innhold
Arkivverket

[#46337] Frå Veøy til Bud? Johan Hansen og Berit Olsdotter


Gjest Knut R Sande
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut R Sande

Paret Berit Olsdtr og Johan Hansen slo seg ned på Inderhaug i Bud. Han døydde 1819, dei hadde ikke born. Enka blei oppattgift 1823 med Peder Semundsen. Dei fekk dottera Ane Johanne i 1821. Berit og Johan er mest truleg innflyttarar . Eg kan ikke sjå dei er vigde i Bud, heller ikke finn eg dei ved FT 1801 for Boe.Family Search gir meg to par i Veøy, som ikke ligg langt frå Bud. Det eine paret vart vigde 6.1 1796, det andre 17.11 1817. Berit og Johan skal vere fødde 1783 og 1777. Er det nokon som kan hjelpe til å identifisere desse to?Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erling O. Hagerup

Eg har ikkje stort fleire opplysningar om Berit og Johan. Men eg har lurt på kva tilknytning dei kunne ha til Sunnmøre. I alle fall budde (minst) to av søskena til Johan på Sunnmøre då han døydde. Eg veit ikkje om desse søskena kunne ha flytta dit, eller om var derifrå. Men kanskje andre veit noko meir om dette?Det blei skifta etter Johan Hansen Inderhaug 28.02.1819. Arvingane var søskena hans:1. Rasmus Hansen i Bud2. Hans Hansen, Ytterfløy, Sunnmøre3. Jon Hansen, Reppen (??)4. Sønnøv Hansdatter, Ytterfløy, Sunnmøre5. Beret Hansdatter, 40 årEOH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut R Sande

Takk for det. Er det på Flø i Ulstein arvingane budde, tru? Er det nokon frå Ytre Søre Sunnmøre som kan hjelpe oss i nordfylket?Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.