Gå til innhold
Arkivverket

[#46339] Andreas Olsen og Kari Henrichsdatter, Vinger


Gjest Sissel Johnsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sissel Johnsen

Jeg søker all mulig informasjon om dem og deres for og etterslekt. De har mange barn, den eldste er Karolius Andreassen, f. 25.08.1863 i Vinger. Han er min manns oldefar.Vennlig hilsen Sissel Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Johnsen

Ja, jeg har ikke funnet så mye som kan hjelpe meg der. Men dette er nok foreldre og søsken til Andreas i 1865. Vet noen hva slegfribarn betyr? Jeg tror kanskje at Anton er Andreas sin sønn.LenkeHilsen Sissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

Andreas Olsen f. 25/9 1840 Strand, Åserud i Vinger, Kari Henriksd. f. Finnbråten, Skullerud 5/6 1843, gift 1864. Dette er fra Vinger bygdebok III. sidene 388, 422 og 455. Du får mere i morgen når min lap top er i orden, akkurat nå kjører jeg diskdefragmentering, og det vil ta mange timer. Hvis du kontakter meg på fisollie()online.no så kan vi kommunisere ad den vei. Vennlig hilsen, Finn Sollien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Johnsen

Tusen takk til dere. Finn - det kan nok hende jeg kontakter deg på mail, men send meg gjerne det du har i morgen!Sissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

Hei Sissel. Nå er mine PCer kompatible med hverandre. Det var i alt 10 barn i ekteskap mellom Andreas og Kari. 5 av barna emigrerte til Amerika, deres mor likeså. Ei datter til Fet i Akershus, en sønn gift i Kra. En sønn utflyttet i 1902 og en etter FT 3/12 1900. Ei datter utf. i 1890 til Kra. muligens gift der. Karelius til Vestre Toten. Litt for mye detaljer å legge ut. Jeg har også antavle til barna. Vennlig hilsen, Finn Sollien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.