Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Odd Annar Tangen

[#46413] Inspirasjon for oss som ikke er verdensmestere

Recommended Posts

Gjest Odd Annar Tangen

Hei. Har drevet med slektsleiting i over 20 år og har gjort meg noen betraktninger etter hvert. Har vært medlem i de to største foreningene i mange år.Er kanskje ikke så sterk når det gjelder diskusjoner, og bruker ofte nord-norske termer som kanskje ikke oppfattes som humoristiske der de skal fungere humoristisk. Nok om det.Det jeg prøver å si her er at i min tidlige debut ble mobbet av en profilert genealog på nett. Når jeg prøvde og forsvare meg fikk jeg mange private E-poster hvor min unskyldning til den samme genealogen var påkrevet(forventet). Jeg har i etterkant sett at den samme genealogen har sagt i diskusjoner 'jeg vet hvor du bor' i betydningen (pass deg). Hvorfor skal kjente genealoger være beskyttet for kritikk? Etter denne episoden har jeg ikke fornyet mitt medlemsskap i denne foreningen. En av årsakene til det er at et tema jeg opprettet under Diverse ble fjernet etter over 30 innlegg. Innlegget var ment som inspirasjon til økt aktivitet i forumet.Vennlig hilsen Odd Annar Tangen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Odd Annar Tangen

Når jeg skriver 'Innlegget var ment som inspirasjon til økt aktivitet i forumet' så var det ment som forumet hvor jeg hadde lagt inn spørsmålet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive