Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Marit Sørlie

[#49455] Mads Madsen Lundberg, Hurdal.

Recommended Posts

Gjest Marit Sørlie

I slektstavla mi har jeg Mads Madsen Lundberg 1774-1847, g.m. Ingeborg Eriksdatter 1792-1841. Har funnet en M M Lundberg og en Ole M Lundberg reist til England april 1854. Er dette sønner av min Mads? Har også funnet en M M Lundberg(50 år i 1856),g.m. Anne Andersdatter(47) reist til Amerika april 1856,sammen med barna Erik,Andreas, Johannes, Ingeborg Katrine og Anne Marie.I samme følge var Ingeborg Erichdatter.Vet noen om dette er 'mine' ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Liv Synnøve Fagerli

I følge Hurdal bygdebok s.547 og 548 er de to som reiste i 1854 sønner av Mads som var født i 1805, som var sønn av Mads født 1774. Det står ca. en side om disse to i bygdeboka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marit Sørlie

Takk skal du ha! Da må det være som jeg mistenkte,foreldrene,søsknene og bestemora reiste etter to år senere. Jeg lånte bygdeboka for noen måneder siden,men visste ikke at disse var noen av 'mine' og la ikke merke til det. Må nok på biblioteket igjen ;) Hilsen Marit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.