Gå til innhold
Arkivverket

[#49457] Jørgen Fredrik von Krogh Næss, f. Bergen 1882 - busett i Stavanger - oppl.?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Jørgen Fredrik von Krogh Næss, fødd i Bergen 18.2.1882, skal i ung alder vera flytt til Stavanger, men ingen av skyldfolki hans i Bergen veit noko om Jørgen og huslyden hans.Er det nokon i Stavanger som har høyrt gjete denne personen eller kjenner lagnaden hans?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Carsten for spennande innlegg! Eg er samd; dette kan godt vera ''vår'' mann! Kan han likevel ha vorte buande i Amerika i lengre tid? I so fall var han truleg i Brooklyn...(?)Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Jorgen Fred. Næss, ankommer New York med 'St. Paul' 12. apr. 1909. Han er f. ca. 1882 i Bergen. Han skal til New York. Men klarer ikke å skjønne om han skal immigrere eller ei...Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg er mållaus! Hjarteleg takk til Carsten og Jon for kjempefine innlegg!I mellomtidi har eg snakka med ein søsterson, som var fødd i Brooklyn, NY i 1932, og ogso han referer til ''onkel Jørgen'' i Stavanger, so han må vera faren attende dit...!?Eg fann forresten at Ingeborg Aadnesen var fødd i Stavanger 12.9.1880.Men korleis finn me ut meir om lagnaden deira...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg kan med dette melda om at ein telefon til Stavanger gav meg dødsdatoar både for Jørgen og Ingeborg, so då er problemet løyst!Ein ny takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest Toril Skovly

Veldig synd at jeg ikke så denne etterlysningen før nå, for Jørgen Fredrik von Krogh Næss og Ingeborg Aadnesen var min samboers morfar og mormor. Min samboers mor (1910-1986) var søster til Anna Kathrine (1908-1983), de hadde også en bror Thomas (1913-1991). Sitter på en mengde opplysninger om denne slekta. Jørgen, Ingeborg og Anna ligger forøvrig begravet på Eiganes kirkegård i Stavanger.Vennlig hilsen Toril Skovly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.