Gå til innhold
Arkivverket

[#49460] Tyding av kirkebok , Sarpsborg


Gjest Mette Fausko
 Del

Recommended Posts

Gjest Mette Fausko

Trenger hjelp til tyding av farens yrke samt foreldrenes bosted.Er ikke kjent med stedsnavn i Sarpsborg.Gjelder nr.25, Hartvig. på forhånd takk. Permanent sidelenke: Lenke Mvh. Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Bragstad

Brugsarb. v Hafsl. anlæg August Andersen Hstr Serine Kristhine Hansen, Ø(re?)bæk - Mdm.Mathiasensg. Sannesundsvejen - Mekaniker David Hansen, Fr.stad, brugs.arb. Emil Mathisen, pige Josefine Prøis af Sarpsborg - barnet er Ægte født - Viede i Onsø 29/7 1894 (attest af 20/10 94)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Bragstad

Mdm.Mathiasens g. Sannesundsvejen står det såvidt jeg kan se under Bopæl.Jeg er heller ikke kjent i Sarpsborg, så jeg vet ikke om Mdm. Mathiasens g. skal bety en gate eller om de bor hos denne madamen.Mvh. Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Fausko

Hei Per ;) Takk skal du ha. Skal se på kart over Sarpsborg , da finner jeg det nok ut av det. Det er jo det som er litt av morroa med slekts- granskingen , syns jeg. Mvh. Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Fausko

Hei Laila :) Takk for flotte lenker, skal finlese de og se om jeg finner ut noe om Ørebæk. Mvh. Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.