Gå til innhold
Arkivverket

[#49489] Bygdebok for Radøy?


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Er det noen som vet når bygdeboka for Radøy kommer ut? Hvor mange bind blir det og hvordan blir inndelingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarte Breistein

Bind nr.1 kom like før jul,og omhandler gnr.14 Soltveit til gnr.26 Listveiten.Når de andre kommer ut hvet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Terje Aarland

Vet noen hvor man kan få kjøpt denne bygdeboka?Når du opplyser at den omhandler gnr. 14 Soltveit til gnr 26 Listveiten, så vet jeg egentlig ikke hvor det er. Jeg ønsker å vite om denne delen av boken omhandler Marøy, Toska, Sylta, Mjøs, etc. Hvilke bygder er omhandlet i denne boka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarte Breistein

Boken får du kjøpt både hos Norli og Beyer og sikkert hos flere bokhandlere i Bergen. Bind 1 omhandler gårdene: Soltveit Nordanger Mjøs Rossneset Villanger Risnes Sylta Rikstad Marøy Bø Haugland Listveiten ( Lilletveit). Hilsen Bjarte Breistein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Dessuten får du kjøpt boka hos Radøy kommune. Neste bind kommer i 2008.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.