Gå til innhold
Arkivverket

[#49498] Olea Karoline Olsdatter, Reinbjør, Overhalla


Gjest Ørjan Kvaløy
 Del

Recommended Posts

Gjest Ørjan Kvaløy

Prøver å fylle eit hol i slektstreet. Min ane, Olea Karoline Olsdtr., er å finne i Nærøy Bygdebok IV s. 386. Her oppgis det at ho vart gift med Tarald Corneliussen i 1837, og at ho kom frå Reinbjør i Overhalla. Ho skal vera født ca. 1817. Eg finn henne ikkje i FT 1865. Hennar mann, Tarald Corneliussen, er logerande garnbindar på Smevikaunet. FT 1865: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=28&filnamn=f61751&gardpostnr=210&personpostnr=1457&merk=1457#ovre>LenkeNærøy Bygdebok IV, s. 400, kjem med ei ny opplysning om dette ekteparet:Den ledige plassen på Storvollen var siden brukt sammen med den andre. I 1894 gikk den inn som en del av bnr. 4. På en av plassene var det ekstra husvære, der Tarald Corneliussen fra Nærøyberget og hustru Olea Karoline Olsdatter fra Reinbjør losjerte i 20 år. De hadde åtte barn. Av dem døde to som nyfødte.Dei måtte vel ha levd eit anonymt liv, for bygdebokforfattaren har ikkje sett det naudsynt å nemne nokon av borna, heller ikkje dødsdato/år for foreldra.Ei av døtrene var mi tipp-oldemor, Karoline Taraldsdtr. født ca. 1849. Ho er i 1865 tenestejente i Øyahalsen, Nærøy. FT 1865:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Nokre fleire opplysingar:Har funni Karoline i kyrkjeboka for Nærøy. Ho er født den 2. April, 1847. Familien bur da på Storvollen i Nærøy.Frå kyrkjeboka, Nærøy: Olea og Tarald gifta seg den 28/7 1837. Dei budde da på Nærøyberget. Far til Olea oppgis å vera Ole Sivertsen, Reinbjør.Foreldra til Tarald er omtala i NBB: Det er Cornelius Taraldsen (1762-1829) og Anne Jensdtr. (1774-1829)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Kyrkjeboka for Nærøy, 1833, har registrert Olea Caroline Olsdtr. som innflytta frå Overhalla. Ho skal i teneste på Nærøya. Hennar fødselsår, 1817, blir også stadfesta. Ei truleg søster av henne, Kirstine Olsdtr. kjem også til Nærøya ifrå Overhalla, same år. Kirstine er da 24 år. Her oppgis Svenning som adresse.Her er det litt å gå ut ifrå: Olea Caroline Olsdtr. er født i 1817 i Overhalla, ho kom frå Reinbjør, og far hennar var Ole Sivertsen. Dessutan hadde ho truleg ei søster, Kirstine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Olea Caroline Olsdtr. døyr den 23/4 1859 (Kyrkjeboka for Nærøy) Oppgis å vera 42 år.Finn ein Ole Sivertsen i FT 1801, 8 år gamal fosterson på Reinbjør, altså født rundt 1793. Det kan godt vera far til Olea, men ikkje Kirstine. No er det vel på tide at overhallingane kjem på banen?FT1801: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Den Ole Sivertsen som i folketellingen er 8 år gammel fostersønn på Renbjør er vel den Ole Sivertsen som 8. april 1822 gifter seg med Johanna Hågensdtr Haukø. Hvis han skal være faren til Olea så er hun vel født utenfor ektskap. Jeg har gått igjennom filen min for å se om jeg kunne finne noen passende kandidat, uten hell.Men på LDS fant jeg faktisk Olea Caroline Olsdtr døpt 13. juli 1817, med faktisk Ole Sivertsen og Johanna Hågensdtr som foreldre, og det var i utskrifter fra kirkebøkene. Ole Sivertsen døpes 26.desember 1793 i Overhalla, foreldre Sivert Amundsen og Judi Ann Bendixdtr. Judi Ann, kan muligens være den Judith Bendiktsdtr som er tjener 35 år på Grande Prestegård. Hun er muligens fra Fosnes og datter av Bendict Christenson og Martha Eriksdtr.Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Tusen takk for den Anne. Debatten min utvikla seg fort til ein monolog, og eg hadde nesten gitt opp å få nokre innspel.Ja, det er vel ikkje mange Ole Sivertsen som budde på Reinbjør, men noko merkeleg er det jo at foreldra giftar seg først 5 år etter at Olea blir født.Sivert Amundsen finn eg ikkje i FT1801, men ettersom sonen vart fostra opp, kan vel det tyde på at faren var død, eller hadde dregi sin veg? Judith Bendiktsdtr. er vel denne personen: LenkeEg konstaterar også at ho er ugift, så det kan vel tyde på at Ole Sivertsen var uekte? Eg ser for meg at Judith hamna i uløkka, og at Sivert Amundsen var far. Guten set ho til oppfostring på Reinbjør, medan ho går i teneste på prestegarden. Sivert døyr, eller reisar sin veg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Konklusjonen din har nok noe for seg. Jeg fant forøvrig to døtre til til Ole og Johanna: Anna Sofie døpt 5.des 1824 og Ovedia f 1828. Anna giftet seg med Johannes Salomon Lorntsen Tetlie i Overhalla, bosatt på Hammer. Ovedia giftet seg med Statius Olsen Kvalstad.Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.