Gå til innhold
Arkivverket

[#49520] Hvor er 'fru Simensen'? Mor til Tollev Simonsen Sønstegaard


Gjest Torleiv Imingen
 Del

Recommended Posts

Gjest Torleiv Imingen

Er det noen som kan hjelpe meg å finne moren til Tollev, her er dåpen. Lenke Jeg har funnet en som antagelig er bror til T., Knud, konf. 18 år gml. i 1762, men finner ingen Knud født i 1744. Har lett både før og etter. Han kan dog være notert på de sidene som er skadet, hvis jeg har uflaks. Finner ikke Simon Simensens kone introd. heller, hvilket hun ialle fall burde vært etter Tollevs fødsel. Finner ikke forlovelse eller bryllup hvor Simon er involvert. Kan han være innflyttet? Meget takknemlig for hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

'Simon Sønstegaards Qvinde' ble introdusert 16. april - du finner innførselen til høyre på samme siden du lenket til.Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

'Sæmund Sønstegaards Barn Knud' finner du nest øverst på venstre side her:LenkeDet står også at 'Moderen Groe' ble introdusert samme dag, så da er navnet hennes klart!Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torleiv Imingen

Denne Knud har jeg sett, men var nok ikke nøye nok med å granske faren. Men Sæmund?. Litt rart at det ikke er flere søsken mellom Knud og Tollev, siden aldersforskjellen er så stor, men kanskje jeg har oversett noe. Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.