Gå til innhold
Arkivverket

[#49521] Martin Andersen (Anders Martin Andersen), født i Sandefjord ? i 1887


Gjest Benn Erik Grav
 Del

Recommended Posts

Gjest Benn Erik Grav

Jeg leter etter opplysninger om Martin Andersen (Anders Martin Andersen), født i Sandefjord ? i 1887. Han fikk barn med Elmine Basma, født 04.12.1877 i Vadsø. Datteren het Martha Regine Andersen, født 29.09.1916 i Vardø. Han bodde en periode i Vardø. Martin ble senere gift med Borghild fra Vadsø. Døde i 1963 i Vadsø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila S. Hynne

Hei Benn ErikHvor og når ble han gift med Borghild. Der vil du finne farens navn og fødselsdato. Da blir det lettere å finne ham igjen i FT1900.mvh Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kåre Rismyhr

Hei Ben Erik Har funnet en Anders Martinius Andersen født i Botne 1887 og bosatt i Sandefjord Ft 1900.Har flere opplysninger , men ikke fått lært meg å sende lenker.Har du E-postadresse så send meg den, så skal jeg sende det til deg.Mvh. Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kåre Rismyhr

Hei Ben Erik. Tror det kan være den rette for faren var Botelnosefanger og så vidt jeg vet ble det drevet fangst på Botelnose der oppe i den tiden, så han var kansje med faren sin. Min bestefar var også på Botelnosefangst der. Mvh. Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.