Gå til innhold
Arkivverket

[#49529] Hjelp til å tyde KB Skjeberg 1827 dåp - Herman Christiansen (Winther)


Gjest Bjørn-Erik Skjøren
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn-Erik Skjøren

Trenger litt hjelp her (igjen), sliter litt med å få mening...... Se post 73 Lenke 1827 f 4 des d 25 des Skjeberg kirke Hermand ????????? Hva står før farens navn? Christian Olsen og Anna Eriksdt Faddere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Kornstad

Et forsøk:73. 4 December, 25 December Skbg Kirke, Hermand Christiansen, Staaltraatrækker Christian Olsen og Anna/e Eriksdatter Sarp, Enke Marie Helgesdatter Sarp, Pig Lovise Eliasdatter Do, Kone Grethe Olsdatter f. Tunøe?, Smedd. Elias Aasmundsen Sarp, Arbeidsmd Magnus Jørgens. Do, Ungk.? Knud Nilsen Do.Hilsen Laila Kornstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Grasto

Bare litt flisespikkeri: Fadderen Elias Aasmundsens tittel vil jeg si er 'Snedk.' Altså snekker.Bjørn Erik: jeg regner med at du forsøker å finne Winther-opphavet? Har dere kommet noe videre?M. Grasto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn-Erik Skjøren

Vel, egentlig ikke men har funnet noen flere 'Winther'. De var faktisk ingiftet i Clausen-slekta. Jeg sender deg ett uttrekk på mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.