Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Niels H Wind

[#49547] Kirke i Trondheim

Recommended Posts

Gjest Niels H Wind

Når jeg i 1801 tællingen finder een person som er bosat i 4de Rode( Prestegjeld) og Sogn Staalbacken, hvilket kirkebog kan han så findes i da jeg ikke finder nogen af disse nævnt under kirkebøger? HilsenNiels Wind

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Tror det blir Trondheim/Vår Frue kirke. Men kirkebøkene før 1840 er ikke skannet enda. Det ser ut til å ta litt tid enda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Niels Wind

Hej Berit Knudsen Tak for info - jeg må væbne mig med lidt tålmodighed så længe Niels Wind

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Åshild Kittelsen

Hei Nils!Jeg er ofte innom statsarkivet i Trondheim. Hjelper gjerne til med et oppslag.Hvem leter vi etter?mvh Åshild

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Niels Wind

Hei Åshild Kittelsen. Efter min tiptipoldefar Jonas Wohls død i 1812 i Stange/Hedmark gifter hans enke Marthe Kirstine sig den 19.4.1819 med en pottemaker Erich Hauen (nu 49 år), der skulle være født i Trondheim og i 1801 er ugift svend i Trondheim, 30 år gl.De køber gaarden 'Heggelund' i Løiten. Han dør 24.10., begr.10.11.1848 i Løiten i Hedmark. Der var for at evt finde ham født og konfirmeret og dermed få sluttet kredsen om ham. hilsen Niels 'Heggelund' Wind

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.