Gå til innhold
Arkivverket

[#49563] Holger Olsson Sundsby f. 1872 frå Aure til Oslo


Gjest Finn Oldervik
 Del

Recommended Posts

Gjest Finn Oldervik

For ei tid sidan vart eg kontakta av ei gammal kone som ville at eg skulle gjera nokre undersøkingar om farslekta hennar. Fordi eg trudde det ville vera ei relativt enkel oppgåve lova eg å sjå på saka når eg fekk tid. Etter å ha gått gjennom kyrkjeboka for Aure har eg funne ut at farfar hennar hadde 18 born i to ekteskap, inkludert ein 'uegte' i mellom dei to ekteskapa. Berre to av desse 18 ser ut til å vera gift og med etterslekt her i kommunen. Alle 18 er derimot registrert som konfirmerte, slik at dei fleste truleg har flytta ut og kanskje stifta familie andre stadar i landet. Den gamle dama meinte at eldste farbroren kalla seg Holger Sundsby, og at han budde i Oslotraktane ein stad. Er det nokon som som kan hjelpa med å spora opp etterslekt til denne Holger? Om det vert snakk om nolevande etterslekt så er E-postadressa mi figu.olderkrøllalfac2i.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Fann Holger Sundsby i Toftes gade 52 i 1900. Han var da bokhaldar ved trelastforretning og gardsbestyrar. LenkeKva for kyrkjebøker er det som helst bør gjennomgåast for å finna ein eventuelle vielse og barnedåp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.