Gå til innhold
Arkivverket

[#49567] Dødsmelding/skifte Sogndal 1887 (Kvam)


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Kari Knutsdotter Kvam/Quam, kårenkje, døydde på Kvam i Sogndal 9.9.1887. Mannen Sølfest Johannesson var avliden same stad 27.6.1863.Dette parfolket hadde fire born som utvandra til Amerika; to av dei ''forsvinn'' der borte:* Knut Sølfestson utv. 1855* Britha Sølfestsdotter (g.m. Johannes Olson) utv. 1873Er det mogeleg å få greie på ervingane etter Kari i 1887?Dersom dødsmeldingi/skiftet hennar ikkje er til noki hjelp, kanskje dødsmeldingi/skiftet etter Sølfest i det minste kan opplysa om sonen Knut?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for svar på dette problemet, om enn skuffande... Kanskje dødsmeldingi (eller skiftet) etter mannen Sølfest frå 1863 har meir å gje?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg gløymde å nemna; eg har nettop fått greie på at ein ugift son Sølfest Sølfestson Kvam, døydde i Sogndal 9.6.1910. Kan det tenkjast at dødsmeldingi hans fortel oss noko om attlevande søsken i Amerika?Eg takkar på ny for hjelpi med denne huslyden!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for svar på det siste spørsmålet mitt. Denne huslyden gøymer seg godt...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.