Gå til innhold
Arkivverket

[#49578] søndre land,berget 1900,kompelien 1865


Gjest Marit Sørlie
 Del

Recommended Posts

Gjest Marit Sørlie

Har noen kjennskap til denne familien? Peter Nielsen f.1856,Gunda Larsdatter Kompelieneie f. 1853.De bodde 1865 på plassen Dalen under Kompelien.I 1900 hadde de skiftet etternavn til Berget, etter gården de da bodde på.Foreldre til Lars 1883.Anne 1887. Petter 1891. Sofie 1894. Otto 1897.Jeg har ikke dødsdata eller vet noe om dem,utenom sønnen Lars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marit sørlie

Hei Odd Brede. Takk for svarene! Jeg har sett noe av det fra før,men kanskje du vet noe om barna deres,eller om når og hvor de døde? Jeg vet bare om videre skjebne til sønnen Lars.Hilsen Marit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marit sørlie

Til dere som synes jeg har mast fælt. Jeg har hatt datakræsj og mistet da mye av det jeg hadde lagret.Derfor ble det litt ugreit for meg ,og jeg mistet oversikten over mye jeg allerede har fått hjelp til. Begynner heldigvis å letne nå. Takk til alle dere hjelpsomme og tålmodige sjeler! Hilsen Marit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.