Gå til innhold
Arkivverket

[#49601] Skifteprotokoll/Panteregister Bergen 1763


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Fattigskatten for Nykyrkjesokni 1757 syner m.a. denne posten:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~453 Nr: 100 Johannes Larsen 0 1 8 bet. Rode: 5~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Denne bustaden ligg ved Strangehagen på Klosteret (Verftssmuget 2), og eg har grunn til å tru det dreier seg om denne personen:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~50121 Johannes Larsen m vægter i Strhagen Mar 15 1763 StP~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Finst det eit skifte i Bergen etter denne personen?Finst det opplysningar i Panteregisteret for 5. rode nr. 100 som gjeld denne huslyden?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Panteregisteret går ikke lenger tilbake i tid enn til rundt 1800.Det er holdt skifte etter en Johannes Larsen 3. mai 1763. Han etterlot seg sønnen Lars, 24, en datter Ellen, 30 år gammel, i Sogn hos løytnant Munthe og Anna, 26 år gammel. Jeg kan ikke se at det er nevnt hus eller adresse i skiftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for eit svært spennande innlegg.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.