Gå til innhold
Arkivverket

[#49620] Ekteskap Mons Askeland og Guri Larsdt - Lindås


Gjest Jan Sæthre
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Sæthre

Har funne ekeparet Mons og Guri i FT 1900 for Lindås [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=14&filnamn=f01263&gardpostnr=44&personpostnr=299&merk=299#ovre>Lenke Dei har eit barn fødd i 1879 så ekteskapet har vel vore i dei næraste åra før dette, men det kan og tenkast at dei har hatt eldre barn som er flytta ut. Eg trur Guri kan vere denne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Sæthre

Grunnen til dette er at eg først registrerte søked under generell. Det fekk då nr. 49619. Eigentleg burde eg vel bedt redaktør å flytte det til Hordaland, men det vart ikkje gjort. I staden registrerte eg eit nytt søk under Hordaland. Det fekk nr. 49620. Då eg såg kva eg hadde gjort, la eg inn melding på nr. 49619 at søket låg under Hordland. Takk for opplysningane og beklagar rotet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.