Gå til innhold
Arkivverket

[#49644] Benjamin Walhood, fødd i Noreg 24.12.1868 eller 1869 - til Amerika 188? -opphav?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg er på leiting etter opphavet til:Benjamin WALHOOD, fødd i Noreg 24.12.1868 eller 1869, som truleg utvandra til Amerika ein eller annan gong mellom 1881 (jmf. FT1900) og 1886 (jmf. FT1910).Han busette seg som farmar i Norway (Nesheim) township, Nelson Co., ND, men døydde i Ward Co., ND 27.2.1926.Eg står ''bom fast'' når det gjeld det norske opphavet til Benjamin, og no vonar eg at einkvan i Brukarforum dreg kjensel på namnet og kan hjelpa meg?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Et mulig skudd i tåka. Men kanskje bedre enn intet. I 1865-tellinga finner vi følgende gårdsnavn og plassnavn som kanskje kan rime med etternavnet i Amerika.Valhaugen i Lurøy (Nordland).Valhoug i Haaland (Rogaland).Walhovede i Ådal (Buskerud).Walheim på Vestre Toten (Oppland).Walhovd i Land (Oppland).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Eide

Jeg vet ikke om det hjelper, men i 1885 tellingen i Nelson Co ND er det 2 stykker med etternavnet -Walhood-. Jeg finner ikke Benjamin.Det er disse 2 Ole A Walhood 27 år og Christ O Walhood 28 årLenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

I 1900 finner jeg kun 3 Walhood i USA. Alle gifte nordmenn i Nelson County, North Dakota.Neppe tilfeldig.....I Norway township:Ole Walhood f. januar 1860 (?) innvandra 188(8?)I Ora,township:Christ Walhood f. des. 1862 - innvandra 1880 (?) I Ora township:John Walhood f. mars 1872 - innvandra 1886.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Name, Date of Death, County of Death, Gender, Age, Date of Birth, State of Residence, County of Residence.WALHOOD, BEN 02/27/1926 Ward MALE 57 Years 99/99/9999 North Dakota WardName, Date of Death, County of Death, Gender, Age, Date of Birth, State of Residence, County of Residence.WALHOOD, OLE O 09/05/1923 Nelson MALE 63 Years 01/03/1860 North Dakota Nelson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Name, Date of Death, County of Death, Gender, Age, Date of Birth, State of Residence, County of Residence.WALHOOD, CHRIS 12/12/1939 Cass MALE 77 Years 12/10/1862 North Dakota Cass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Ole Olsen Valhovd f. 3. jan 1860 og Christian Olsen Valhovd f. 9. des. 1862 emigrerer fra Nordre Land 1880.Oppland fylke, Nordre Land, Ministerialbok nr. 2 (1872-1881), Utflyttede 1880, side 308. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jon, Geir, Carsten og Geir for fantastiske innlegg! Eg er skikkeleg imponert! De har løyst denne floken på eit framifrå vis, og no saknar eg berre:* Ei stadfesting av utvandringsåret til Bernt Olson?* Og opplysningar om kva gardar/plassar i Land foreldri hans hadde opphavi deira ifrå...?Nok ein stor takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Folketellinga 1875 for Nordre Land viser denne familien på WÆRHAUG:OLE OLSEN Husfar G HUSMAND MED JORD 1833 THORPEN N.LANDANNE ANDERSDATTER Ektefelle G HUSMODER 1832 S.AURDALMARIE OLSDATTER Barn U 1856 THORPEN N.LANDOLE OLSEN Barn U 1860 THORPEN N.LANDGUNILD OLSDATTER Barn U 1866 THORPEN N.LANDBERNT OLSEN Barn U 1868 THORPEN N.LANDJOHAN OLSEN Barn U 1871 THORPEN N.LANDANTON OLSEN Barn U 1874 THORPEN N.LANDJOHANNES HANSEN A U SKOMAGER 1848 THORPEN N.LAND

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Moen

Walhood !Dette navn gifter seg inn i min slekt Arlien/Raaen og heter George A Walhood. f 25.09.1887 Bue Post Office ND

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jon og Per for nye fine innlegg!Eg har no funne ut at Bernt Olson utvandra i oktober 1883, kort etter han vart konfirmert, og han nytta då namnet Lyshagen.Når det gjeld opphavi til foreldri, ser det ut til at faren Ole Olson kjem frå ein plass under Felde i Nordre Land, men eg greier ikkje identifisera mori:* Anna Andersdotter, fødd i Bagn (Sør-Aurdal) kring 1832, men på kva gard/plass?Eg finn heller ikkje vigsli til Ole og Anna!Kanskje einkvan med lokal kunnskap sit inne med svaret...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.