Gå til innhold
Arkivverket

[#49646] Hvem er foreldrene til Nils Pedersen Krogstad født omkring 1725 i Eker


Gjest Ellen Gilhuus
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunn Huglen

Da er vel dette en av dine forfedre? LenkePussig at jeg ikke finner noen Nils Pedersen Krogstad fa. ca 1825 i samme kilde? Kan det tenkes at fødselsår kan være feil?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg mener selvfølgelig ca 1725 og ikke 100 år senere, sorry! De eneste Nils Pedersener jeg finner under døpte i dette arkivet som kan passe i alder er dise: LenkeLitt vrient det der?Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Engedahl

Ellen, er du sikker på at denne søskenflokkens foreldre er riktig?. Det er muligens en tilfeldighet, men på Krokstad har vi et skifte 05.12.1764 etter av døde Niels Gundersen. Olloug Pedersdr enke. Barn: 1. Peder Nilsen 11 år 2. Karen Nilsdatter 8 år 3. Margrete Nilsdatter7 år 4. Randi Nilsdatter 3 år 5. Gunnil Nilsdatter 1 år SAKO EMS skp. 14b folio 488b-494b. Hvis dette er riktige personer, er det mye mer og finne bakover bl.a. i skifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.