Gå til innhold
Arkivverket

[#49670] Louis Nelson (1859-1944) - frå ''Oslo'' til Minneapolis, MN 1883 - frå Asker?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg har i lengre tid studert på ein ''vanskeleg'' person i Minneapolis, MN:Louis NELSON, fødd i ''Oslo'', Noreg 22.5.1859, skal ha utvandra til Amerika i 1883 og gifte seg i Minnesota i 1887 eller 1888 med Helga Andrea ''Annie'' Fladland (1867-1964).Eg har ikkje funne vigsli hans i Minnesota, men dødsattesten til Louis Nelson fortel oss at foreldri hans var:LOUIS and KARINE LARSONog fødestaden er oppgjeven til OSLO, NORWAY.Eg har leitt hjå FamilySearch og finn EITT alternativ som eg tykkjer er spennande:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Lars, fødd 24.6.1859, døypt i Asker (Haslum?) 21.8.1859, ''uekte'' son av:enkjemann og gardbrukar Lars Nilsson på Skatte(?) og Karine Christophersdotter på Hosleeie(?)~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Er det nokon med god lokalkunnskap som kan gjera greie for lagnaden til denne Lars Larsson? Er det han som dukkar opp som jarnbanearbeidar i Minneapolis, MN?I utvandringsprotokollen for Christiania ser eg at: Lars Larsson, arbeidar, 24 år, heimstad Bærum, utvandra til Amerika (Sutton Bay) i 1883. Er det same mann?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darin Flansburg

Lars,According to the 1900 census for Minneapolis. Louis was born in May 1859 and came to the USA in 1883. He was married in 1888 and was working on the railroad.According to the 1910 census he was still living in MinneapolisAccording to the 1920 census he became an American citizen in 1889 and was a painter for the Railroad. Daughter Ellen was still living with him. The other two children had gone by now.According to the 1930 census this Louis is now married to Helga who was born in Minnesota. He is a painter and says he works at a paint shop. Also he immigrated in 1875.Also worth noting is that there is another Lewis Nelson who was born in Norway in about 1859 living in Minnesota with a wife named Annie. He lived in Brainerd, Minnesota. Darin Flansburg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darin Flansburg

Lars,According to the 1900 census for Minneapolis. Louis was born in May 1859 and came to the USA in 1883. He was married in 1888 and was working on the railroad.According to the 1910 census he was still living in MinneapolisAccording to the 1920 census he became an American citizen in 1889 and was a painter for the Railroad. Daughter Ellen was still living with him. The other two children had gone by now.According to the 1930 census this Louis is now married to Helga who was born in Minnesota. He is a painter and says he works at a paint shop. Also he immigrated in 1875.Also worth noting is that there is another Lewis Nelson who was born in Norway in about 1859 living in Minnesota with a wife named Annie. He lived in Brainerd, Minnesota. Darin Flansburg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Carsten og thanks a million to Darin for interesting contributions.It is great to have the Nelsons' ''census history''. By the way, the Helga from the 1930 census is the same as Annie; her name was Helga Andrea!Elles er eg samd med deg, Carsten, om at det truleg må vera ein annan Lars Larsson han som utvandra frå Bærum i 1883, men kven er so ''min'' mann? Kanskje har han ikkje noko å gjera med Asker eller Bærum i det heile? Elles tykte eg at den kandidaten som eg fann, ligg svært so nær opp til han me leiter etter...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Carsten Schanche

Denne Lars Nilsen som er i Asker i 1875 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=213&filnamn=f70220&gardpostnr=681&personpostnr=4647&merk=4647#ovre>Lenke er iflg. konf. f.12-5-1859Lenkemen jeg er ikke istand til å finne han hverken i KB eller FT eller emigr. Hans far lever fortsatt i 1900 Lenke og han emigr. i 1903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Carsten for eit svært so spennande innlegg!Eg ser at denne Lars Nilsson busett på Høvik var fødd på Eidsvoll. Diverre vantar me kyrkjebøker for den perioden, men eg ser at søsteri:* Maren Jonettevar fødd på Eidsvoll 7.6.1864 som dotter av innerst Nils Larsson og kona Martha Carine Johannesdotter på Dokkeneige, men eg finn dei ikkje i FT1865!!Elles ser eg at Nils Larsson utvandra til INDIANA, og eg finn denne huslyden i FT1910 for Center township, Grant Co., IN:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~MARSH, Lewis M. 21 IN US US stationary enghineerMARSH, Nellie R. 21 Can Ger Nor wife, married 1 yearLARSEN, Nils 78 Nor Nor Nor grandfather, em 1900~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Vigselsregisteret for grant Co., IN syner:MARSH, Lewis M. og REMAIN, Nellie R. vart vigde i Grant Co., IN 20.7.1909Og FT1900 for Center township, Grant Co., IN syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~REIMANN, Carl L. Dec. 1860 Ger Ger Ger em 1883 glass blowerREIMANN, Mary June 1864 Nor Nor Nor em 1884 wife mar. 16 years 2 ch:REIMANN, Minnie June 1886 MN Ger Nor dauREIMANN, Nellie Jan. 1889 Can Ger Nor dau~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Dette syner at glasblåsar Nils Larsson er mannen som i 1903 utvandra til dotteri Maren Jonette i Grant Co., INDIANA, men me ser òg at Maren Jonette Nilsdotter må ha utvandra til MINNESOTA, for eldste dotteri er fødd der!Og Louis Nelson budde jo nettopp i Minnesota!!Dette let svært so interessant, men er det mogeleg å finna utvandringi til Louis og eventuelt til søsteri Maren Jonette?Kvar er forresten denne huslyden i FT1865? Og kvar på Eidsvoll har foreldri opphavi deira ifrå?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Carsten for nytt spennande innlegg! Eg nytta stavemåten Eidsv... då eg søkte på fødestad i FT1865 og fann ikkje huslyden. Men det faktum at mori her er kalla ''berre'' Karine, styrkar so absolutt mistankane mine om at me er på rett spor når det gjeld opphavet til Louis Nelson, eller...?Elles kan det jo òg sjå ut som om Nils Larsson hadde opphavet sitt på Dokken...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Lars E. Øyane

Eg er lei for å vera so sein med å takka Trond for det svært so interessante og nyttige innlegget frå i fjor, men betre seint enn aldri!Etter dette trur eg me ganske sikkert kan slå fast at det var Lars Nilsson frå Dokken på Eidsvoll som via Høvik glasverk i Asker må ha utvandra til Amerika og busett seg i Minneapolis, MN.MEN, er det mogeleg å finna:* Utvandringi til Lars Nilsson i eller kring 1883?* Opphavsstaden på Eidsvoll til faren Nils Larsson?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Øivindsson Lunde

Nr. 20: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=7736&idx_id=7736&uid=ny&idx_side=-335>LenkeNr. 58: LenkeMarte Karine døde 8. juni 1890, nr. 14., fødselsår oppgitt til 1837, LenkeDet riktige fødselsåret er 1827. I skiftet etter mora Marie Kristoffersdotter - søster av Per Kristoffersson på Langset - opplyses det 'Datteren Karine Johannesdatter 8 ¾ aar gl. 'I 1900 bodde Nils på Øvre Eidsvold, og var da enkemann:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.