Gå til innhold
Arkivverket

[#49691] Gunhild Marie Trulsdatter født 1830 i Modum


Gjest Tove Ellingsund
 Del

Recommended Posts

Gjest Tove Ellingsund

Jeg finner henne i 1865-tellingen for Eker. Finner ikke henne for 1900-tellingen. Hun sto oppført i Vigselspapirene til hennes datter ( min tipp-oldemor ) i 1903, men kanskje hun likevel var død før 1900.?Mvh Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Kornstad

Det er nok ikke den samme Gunhild, dessverre! Asle Madsen og Gunhild Trulsdatter Green fra Krødsherad ble gift i 1852, de fikk 9 barn i tidsrommet 1853-1870 og begge døde i 1902.Her er familien i 1865: LenkeHilsen Laila Kornstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iver Mosvold

Forslaget mitt i innlegg 2 var på jordet, men jeg tror fortsatt at hun muligens inngikk et nytt ekteskap. I alle fall får Gunild Maria Trulsdatter Værp (se gården i 1865) datteren Amalia 8. juni 1872. (døpt 8. aug s.å. i Eiker)Barnets far er Anders Clemmetsen. (NB: IKKE Erik Madssen)(Jeg klarer ikke å tyde om barnet er født i eller utenfor ekteskap. Nr. 34 her: Lenke ) IM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.