Gå til innhold
Arkivverket

[#49704] Hva er galt med Familysearch for tiden. Kommer ikke inn på søk


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Hva er galt med Familysearch for tiden. Kommer ikke inn på søk mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Johnsen

Jeg har også hatt problemer. Kommer inn, men alt går veldig tregt og ofte faller det ut igjen før søket er ferdig.Sissel johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Iren Neergård

Jeg har i den senere tid (14 dager ca) hatt store problem med FS. Ofte finnes ikke server, eller det bare søkes og søkes. Enkelte ganger kommer jeg inn etter veldig, veldig laannnng tid. En sjelden gang kommer jeg inn relativt raskt. Om jeg skulle komme inn på SEARCH siden kan det ta veldig lang tid å komme inn på IGI. Ved forsøk på lenken i innlegg 2 kommer jeg inn etter lannng tid, det er for øvrig den adr. jeg alltid bruker. Har gått ut fra de har hatt problemer eller oppgraderer sidene sine eller lign.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Det går ofte raskere tidlig på dagen, før amerikanerne våkner :-)Om kvelden virker det som om serveren er belastet ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

I det minste kommer det nå en liten forklaring...:'FamilySearch.org is currently experiencing a very high volume of traffic, please wait a few minutes and try again. Thank You for your patience.'Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

På åpningssida til FamilySearch er følgende melding nå kommet opp:Web Site Maintenance In Progress Periodic delays and interruptions expected for several days.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.