Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Gunn Huglen

[#49712] Gratulerer med dagen

Recommended Posts

Gjest Gunn Huglen

Til alle dere i BRUKARforum. Håper dere får en fin 17 mai. Takk for flott hjelp og hyggelige debatter.Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Sonja Heimdal Sander

Hei. Vil bare henge meg på denne hilsnen om en god 17 mai. Og en takk til alle gode hjelpere som er her på arkivsidene. Mvh Sonja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Cathrin Jegersberg

Ha en hyggelig 17. mai og en stor takk til alle som hjelper meg. Mvh Cathrin

bilete2734.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Magne Polden

Eg vil få hengja meg på og ynskja alle på dette forum til lukka med dagenMagne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørn Solbrå

HeiJeg vil også henge meg på og gratulere alle på forumet med dagen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Reidar Oddløkken

Samme her, ha en fortreffelig dag alle sammen! Sol, men et litt kjølig drag i lufta her i Folldal. Reidar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rigmor Waler Iversen

Hipp-hipp.. HURRA!Gratulerer med dagen alle sammen :)*Smil* fra Rigmor

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Birger Forsmo

'Lat oss ikkje forfedrane gløyma'! Gratulerer hjerteligs med dagen!Mvh.Birger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Lise Hovdal

Gratulerer med dagen til alle som leser dette fra meg også, og jeg glemmer ikke mine forfedre i dag heller. Jeg kan jo også forsøke å innbille meg at det er meg som det blir feiret og flagget for, men den er det kanskje ikke mange som forstår. :o)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Roland Thorsson

Jag vill gärna skicka en hälsning från Sverige där vi avundas ert nationaldagsfirande. Gratulerer med dagen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Finn Oldervik

Hei og 3 x hurra for den 17.mai. Har ein mistanke om at Anne Lise fyller år i dag, men kanskje tek eg feil. I så fall Hurra for Anne Lise også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ivar Tyrhaug

Gratulerer med dagen ! Spesielt til dem som har hjulpet meg selvfølgelig. Det er strålende sol her på Spikkestad der vi er nå på nasjonaldagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Lise Hovdal

Kan bare si til Finn at du har rett. Ja det er en spesiell dag å ha bursdag på, og jeg har av og til fått problemer når folk har gratulert meg med dagen. Spørsmålet blir da om de sier det for at de vet at jeg har bursdag, eller om de gratulerer med nasjonaldagen. Tidligere hendte det at jeg glemte at folk pleide å gratulere på nasjonaldagen, og det ble da naturlig å spørre: Hvordan vet du det?(at jeg hadde bursdag). Det ble da ganske flaut når det viste seg at de gratulerte med ned nasjonaldagen, og ikke med bursdagen. Jeg måtte jo da begynne å forklare...Det ser ut som om dagen blir uten bløtkake, for jeg har glemt å kjøpe fløte til å piske krem.Har ikke melis heller. Skal se om jeg finner en åpen bensinstasjon. I går ble det feieret ute på restaurant med venninner, og i kveld kommer en venninne. Skal sykle til byen og ut og spise i dag også, og kanskje få med meg å se borgertoget før jeg drar hjem. Har sett en del på feiringen på tv.Jeg har ikke glemt slektsforskningen i dag heller, og sitter faktisk og planlegger hvilke mikrofilmer jeg skal ringe biblioteket for å fjernlåne for Rødøy på Helgeland.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Oddrun Thomassen Flovik

Gratulerer til alle brukere, og spesielt til Anne Lise som bare har 1 år igjen til runddag ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Frode Johansen

Gratulerer med dagen til allesammen ! (:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.